Hva å gjøre....?

Lillian84

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hva skal en gjøre den dagen en våkner opp, tårene renner, og dagen er helt forferdelig?
Vi har møtt på mange problemer i helga, vi krangler, og jeg orker ikke det styret mannen har begynt, jeg prøver å trekke meg ut, og ikke bry meg, men klarer ikke det heller 100%.
Ikke helt lett for tida....
Og ingen å besøke, eller prate om dette, så er redd jeg blir hjemme med guttungen idag.....
Vi får gå litt ut, og tuste i Hagen, så får jeg håpe jeg klarer å legge vekk tankene litt....

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Huff da :(
Ikke noe morro å våkne til en slik dag.
Håper du klarer å styre tankene over på noe annet og kose deg med gutten din i dag :)
Sender deg en stoooor klem

Huff, d va en fæl måte å starte dagen! Ingen du kan ringe heller?

Finn på noe me gutten din du, så få vi håpe d får tankene bort en liten stund.

Sender en god klem til deg:)

Stakkars deg :( Ikke noe særlig med slike dager...
Prøv å nyte dagen med gutten din... Sender deg en god klem

Sender varme tanker til deg. Ikke noe kjekt når det blir slik...

Huff, ikke noe hyggelig å høre at du har det sånn. Håper du klarer å ha en koselig dag med gutten din likevel, og at du klarer å lade opp litt til å heller ta en prat med mannen til kvelden.

Trøsteklem

Sender deg en klem jeg<3

termin 21.07.2013

Uff, ikke gøy å våkne slik. Håper du føler deg bedre utover dagen. Klem

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Huff... Sånne dager er ikke lette :(
Håper dere fant på noe å gjøre og at det roer seg i heimen...

Ting begynner å roe seg nå, heldigvis.
Jeg og guttungen reiste til sentrum og spiste is. :)

Føler litt jeg må si grunnen, men var så irritert tidligere at orket ikke....

Poenget er at vi har egentlig kjøpt nytt hus, mannen var vel så mye, om ikke mer, intr i det, slik som meg.
Vi har drømt om den plassen siden påske i fjor, og forrige uke tok vi kontakt med eieren, ho godtok budet vårt, etter at vi hadde vært der å kikka flere ganger. Siden det er bindende, kan vi jo ikke trekke oss.
På lørdag skrubba jeg ned kjøkkenet, mens mannen vimsa rundt. Da vi kom hjem igjen den dagen, sier han at han ikke vil flytte dit, var ikke slik han hadde forventet, og likte ikke at vannet var litt brunt. (Greit nok det, men huset har stått tomt i ett år, da kan det skje....)
Og etter dette prata han ikke mer med meg hele lørdag og nesten ikke på søndag, før ettermiddagen. Og da var det bare krangling og rakka ned på det huset, og vårt gamle hus, og mente plutselig vi ikke hadde råd til det, selv om banken har sagt ja, og vi har regna på det i alle vinkler, og vi klarer oss greit.
Dette går så utrolig inn på meg, og har ødelagt mye, men det går seg vel til.
Han har prøvd idag å komme seg ut av den avtalen, men det har han ikke fått til, men gamle eieren har gått med på å sette inn renseanlegg til vannet, ev rense borrehullet og div.
Mannen er fremdeles ikke fornøyd, og jeg har mista helt gløden med å flytte, og gleden med å få det huset.
Jeg bare håper vi enten finner tilbake til den gleden, eller kan slippe unna det budet vi la inn.
Jeg orker ikke mer av slikt det er nå iallefall....

Og en annen ting som irriterer meg er at vi fikk jo lov til å begynne med en gang pga at vi har jo termin snart, og vil komme inn så fort som mulig, men det er jo blitt ødelagt nå pga mannen, så nå må vi vente til de er ferdig med det vanngreiene, og div.

Frustrert!!

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Uff, for en kjedelig situasjon. Han burde jo nesten ha tenkt på det før dere la inn bud. Håper dere finner ut av dette.

Uff, høres ikke bra ut. Kanskje han bare fikk litt panikk og forandrer seg igjen snart? Sender deg en klem..

termin 21.07.2013

Back
Topp