Majanne Elsker forumet 4 Nov 2011 #1 har jo fått den :) meen, får ikke lagt ut bilder! :( kommer bare opp feil tegnkoding..something something... noen som kan hjelpe?
har jo fått den :) meen, får ikke lagt ut bilder! :( kommer bare opp feil tegnkoding..something something... noen som kan hjelpe?
CrazyBeautiful Forumet er livet VIP 4 Nov 2011 #2 Bruker du Image Manager? Den knappen med fjellet? Jeg fikk det til i sted, ihvertfall. Hvis det ikke funker, kan jeg legge ut for deg. :)
Bruker du Image Manager? Den knappen med fjellet? Jeg fikk det til i sted, ihvertfall. Hvis det ikke funker, kan jeg legge ut for deg. :)
Majanne Elsker forumet 4 Nov 2011 #4 CrazyBeautiful skrev: Bruker du Image Manager? Den knappen med fjellet? Jeg fikk det til i sted, ihvertfall. Hvis det ikke funker, kan jeg legge ut for deg. :) hadde vært suupert om du kunne lagt ut for meg! :D
CrazyBeautiful skrev: Bruker du Image Manager? Den knappen med fjellet? Jeg fikk det til i sted, ihvertfall. Hvis det ikke funker, kan jeg legge ut for deg. :) hadde vært suupert om du kunne lagt ut for meg! :D