HV-øvelse i pappaperm

Marrylou

Forumet er livet
Julibaluba 2017
It's gonna be May 2019
Pappa skal ha sin permisjon nå snart, men har fått varsel om HV-øvelse mens han har sin pappaperm. Jeg finner ingen regler for fritak. Har andre noen erfaring?

hv mann her og så har lært meg de reglene ut og inn :p At partner har termin under øvelse er eksempelvis ikke fritak nemlig :p Men egen permisjon er heldigvis :)

Er d seriøst ikke fritak?? Shit ass:hilarious:
MEN jeg kan fortelle at dersom partner ringer dagen før øvelsen og sier at «kone og barn ligger og spyr, jeg må kanskje være hjemme litt i morgen for å avlaste om formen er dårlig på ho mor...»- da trygler de han om å være hjemme fra HV-øvelsen:hilarious::hilarious:

Er d seriøst ikke fritak?? Shit ass:hilarious:
MEN jeg kan fortelle at dersom partner ringer dagen før øvelsen og sier at «kone og barn ligger og spyr, jeg må kanskje være hjemme litt i morgen for å avlaste om formen er dårlig på ho mor...»- da trygler de han om å være hjemme fra HV-øvelsen:hilarious::hilarious:

nei, men de lovte å frakte ham raskt til sykehuset hvis fødsel startet da :p «Heldigvis» skjønner ikke kroppen min spontan fødsel, så måtte settes igang når han var hjemme igjen :p

oooh notert :p Her fikk han slippe en gang da jobben hans tryglet nok, heeelt greit for meg!

Mannen min er områdesjef og de pleier å godkjenne uten problem. Legg vet dokumentasjonen fra nav om innvilget pappaperm, så ordner det seg nok. :)

Back
Topp