Huuuurrra!

snartmammatil2

Første møte med forumet
Jeg testet positivt igår, og har regnet ut at jeg har termin ca. 02febr.
Har en nyyydelig sønn på 17mnd fra før av så da rekker han akkurat å bli 2 år før den nye babyen kommer.
Gleder meg til vi blir flere her inne.
Februar er en flott mnd. og få barn i kan jeg tenke meg.

Klemmer CKL
 
Gratulerer så mye[:D][:D]
 
Hei!

Gratulerer!!![:)]

Jeg har også nettopp funnet ut at jeg er gravid! (Jippi)
Har regnet meg fram til termin 8 februar!!!
 
Testet positivt igår! Kjempespennande! Trur termin er ca 10. februar. Men litt vanskelig å finne ut sidan eg har hatt uregelmessig mens. Men likevel! Kjem ikkje an på! (Et positivt pluss er positivt sant? Har ikkje tatt test før, første gang, og har derfor ikkje sett minuset... Blir litt usikker også... skal ta ny test om nokre dager. Men er 98% sikker!)
 
gratulerer så mye til dere alle.
 
Gratulerer så mye.[:)]

Jeg er også gravid, og har termin ca midt i februar. Er litt usikker på hvordan jeg skal regne siden siste blødingen jeg hadde var en spontanabort.

Lykke til [:)]
 
gratulerer så mye[:D]
 
Gratulerer masse!!! =)
 
GRATULERER så mye (alle andre også) dette blir spennende,jeg har termin ca 14 februar..[;)]
 
Hei! Jeg er ny her, håper jeg får det til..
Jeg er også gravid, fant det ut i forrige uke. Har termin ca 12. februar. Mammen min håper på den 13, for da har hun bursdag...
Fortalte det til pappen i går, og heldigvis ble han overlykkelig..
Elisabeth
 
[:D] Gratulerer gratulerer masse!
 
Hei igjen alle sammen!
Eg har allerede vore hos lege! Hadde jo masse spørsmål og sånt..., endte sjølvsagt opp med å ikkje få svar på alle, men fikk jo med meg ei fin bok som faren syns det var veldig gøy å lese i! [8|] Moro å sjå kor glad han vart (han vart ikkje 100% sikker før eg hadde vore hos legen..., sjølv har eg vore sikker i 1,5 veke!). [8D]
Tidligare har eg rekna ut termin til å vere 10. februar, mens legen fant fram til 12. februar. Eg trur eg held på min egen teori..., veit jo sjølv kortid vi hoppa til køys! He he! [:D] Uansett så blir vel ikkje nærmare termin satt før etter ultralyd om mange mange veker...
Uansett.... nok masing for denne gang! Gratulerer alle sammen! Dette blir gøy! [:)]
 
Back
Topp