HUSVASK

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Hvordan er det med husvasken hos dere om dagen?
Jeg vasker hele huset 1 gang i uken, merker det begynner å bli slitsomt. Huff! Samtidig som jev virkelig har fått støv på hjernen !!! [&:]

Gidder ikke å vaske gulv mer enn 1 gang i uka jeg heller

orker ikke mer enn en gang i uka... [&:]

blir å støvsuge etpar tre ganger i uka, pga pusene  mine.. ellers.. njæ.. dårlig med det gitt..

Prøvde å gjøre en innsats i huset igår, men det gikk heller dårlig.. Tåler ingen belastning lenger. Blir så sliten i ryggen. Etter at jeg hadde støvsuget og ryddet litt gikk jeg som eg gammel dame på 95 år og klarte ikke å rette opp ryggen... Å sitte gjorde heller ikke noe godt.. Så husvask må jeg overlate til samboeren.. [:)][:D]

Mannen støvsuger, mamma kommer å vasker hver 14 dag, og resten prøver jeg å fikse....

Vi fikk oss vaskehjelp forrige fredag! Fantastisk opplevelse!!!!

Leiligheten ble skinnende ren på 2,5 timer inkludert rene vinduer. Dette anbefalles på det sterkeste!

Står over et par ekstra klesplagg i månede, og isteden bruker penger på vaskehjelp! :)

Vi har også vaskehjelp en gang i uka og det er helt fantastisk. Prioriterer å bruke penger på det, for det sparer mange diskusjoner mellom meg og sambo. Har litt forskjellige grenser på hvor rent det skal være. Tar selv bad og kjøkken en ekstra gang i uken[:)]

Badet 1 gang i uka, golvene 1 gang med vått og 1 gang med tørt i uka, støvtrøking i hele leiligheta 1 gang pr. 14 dag.... Vinduene pusset jeg for en liten stund siden... Prøver å holde det ryddig stort sett hele tida...

jeg føler jeg har fått støv på hjernen..hehe..men orker ikke vaske så ofte.. vasker gulvene 1-2ganger i uka og det samme med støv moppen..men det er med god hjelp fra minn mann[;)]vi har 2katter og en hund så det blir nok å vaske på gitt..

Min mann nekter å ta i vaskekosten. Hos oss er det jeg som står for alt slikt. Spør jeg han om hjelp tilbyr han meg vaskehjelp... Det er forsåvidt greit.... Kanskje jeg skal trå til en dag snart. .. [:)]

men hva betaler dere for vaskehjelp-?
vil også ha det...

vaskehjelp hørtes ikke dumt ut akkurat nei[;)]

Jeg betaler en veninne 125kr i timen, Hun bruker 2 timer en uke og 3 timer neste. Blir ca 1200 i mnd[:)]. Jobber selv 100% pluss litt overtid, så da er det absolutt verd det. Er heller på jobb enn å vaske hus....

Back
Topp