Hustelt?

~Blikk~

Elsker forumet
Fyttikatta! I går var jeg på leting etter en nødløsning til kjolen jeg bestilte på nett (som gikk i retur alt for fort), for en forferdelig opplevelse!! Vi skal i alt for mange fester i sommer som krever fin kjole (bryllup, konfirmasjon, dåp...), men jeg mista virkelig alt håp i går og føler det fortsatt er skikkelig kjipt... Uansett hva jeg tok på så jeg bare ut som et digert hustelt. Var lite "vakker gravid kvinne" å skimte i speilene på kjøpesenteret jeg var i går... Så nå har jeg etterlyst gravidglød (ikke hatglød som jeg tilfeldigvis fikk) og fine mammakjoler!!! Hvorfor i H kan man ikke finne noen fine mammakjoler????!

Sjekk på nelly.com og bubbleroom.no =) Der har de mye fint (ikke i mammatøyavdelingen selvfølgelig) men hvis du trykker på maxikjoler=)

milomon skrev:
Sjekk på nelly.com og bubbleroom.no =) Der har de mye fint (ikke i mammatøyavdelingen selvfølgelig) men hvis du trykker på maxikjoler=)

Var der jeg bestilte, men så gikk pakka i retur dagen før jeg fikk melding nr 2 om henting...

Mom2Be2Time skrev:
Nå vet ikke jeg hvordan kroppsfasong du har, men har du sett på lindex? finner mange fine kjoler der. http://www.lindex.com/no/dame/overdeler/kjoler/

Kroppsfasong: liten og rundt...:P
Kikka på lindex, men syns det bare var hvitt og sort og det syns jeg ikke noe om å bruke i bryllup... Også bruker jeg mye kjoler ellers, så føler at en festkjole må være litt mer enn en "sommerkjole", mye mulig jeg er veldig kresen og vanskelig, men frustrasjonen blir så stor når alt bare blir feil og alle kjoler blir til telt!

Back
Topp