Husprosjekt

Mai x 2<3

Glad i forumet
Vet ikke helt om dette er riktig plass å spørre, men tar en sjanse[:D]
Vi har et hus som som er bygget på 60-tallet, normal standard. Vi har malet og pusset opp en del. Så er det slik at jeg har odelsrett til et småbruk, det trengs en del oppussing og vedlikehold!
Så er spørsmålet mitt.... Hadde dere satset på å pusse opp det? Og ville dere ha prøvd å gjenskape en litt gammeldags stil?

Mannen min og jeg diskuterer og funderer, jeg er veldig gira mens han er mer skeptisk.

Tja...vet ikke om dette ble så bra skrevet, men[;)]

hmm, ikke så godt å svare på dette. Vet jo ikke jeg hvordan småbruket ser ut, beliggenhet osv, men jeg elsker småbruk, syns det er så koselig[:)]

det er jo kjempe mye arbeid med oppussing og tar tid. Så begge burde jo være motiverte..

Hadde nok beholdt stilen til huset, men kommer jo selvfølgelig ann på hvordan det ser ut

Det her hjalp sikkert ikke så veldig mye[:)]

ORIGINAL: novembermams

hmm, ikke så godt å svare på dette. Vet jo ikke jeg hvordan småbruket ser ut, beliggenhet osv, men jeg elsker småbruk, syns det er så koselig[:)]

det er jo kjempe mye arbeid med oppussing og tar tid. Så begge burde jo være motiverte..

Hadde nok beholdt stilen til huset, men kommer jo selvfølgelig ann på hvordan det ser ut

Det her hjalp sikkert ikke så veldig mye[:)]

Småbruket ligger litt for seg selv, men du føler deg ikke helt forlatt! Ellers er det flatt og fin tomt. Det er jo der jeg har vokst opp, så jeg elsker plassen[:)]
Ja det er litt arbeid, må bare få mannen til å ønske det samme som meg[8D] Stilien huset har nå er ikke "gammeldags", slik jeg synes det bør være..
Ønsker bare at mannen skal bli mer "gira"[:D]

Dere trenger jo ikke pusse opp alt på en gang, kanskje det skremmer han litt at det skal bli mye å gjøre..

Jeg ville nok prøvd å beholde litt av husets opprinnelige  stil og sjarm.

Back
Topp