husmorsykmeldt

Trillemor82

Forumet er livet
Jeg var hos legen i dag, fordi jeg har vært så svimmel og de har egentlig konkludert med balansenerven min.. og jeg har slitt i hele sommer...

før helga var jeg så sykt dårlig.. og følte meg i grunn ganske gravid.. så tok en test.. negativ! så i dag var jeg hoslegen..

hun tok bt og puls.. og pulsen min lå på 100 som hvilepuls (normalt er min hvilepuls 58) og bt var like høyt som på slutten av svangerskapet mitt (med svskforgiftning) så det var jo herlig!! passer så bra nå når jeg søker jobber..
Men jeg var jammen glad de fant noe da.. men da blir det inn og ut av hjerteovervåkning for meg fremoevr.. for de mener jeg kan ha en hjertefeil (tok ekg også i dag) topp timing kjenner jeg![&:] Hvorfor kan jeg ikke innse at jeg kan gå til legen og undersøke grundig når jeg føler meg dårlig?? og ikke vente og vente til jeg nesten stuper??

så da bl jeg sendt rett hjem og i seng.. og nå skal jeg visst være sengeliggende.. eller iallfall ta livet helt med ro...................[:'(]

måtte bare klage litt.. siden jeg var så happy her om dagen![:D]

Dette var trist å høyre, skikkelig smell no når du hadde de så bra [:(] Du skal da få alt og![>:]
Håpar utredning går fort, og at du får hjelp om det skulle vere noko (håpar sjølvsagt mest av alt at det ikkje er noko).

God bedring, klem! [:)]

ja, jeg ble litt irritert.. for jeg er egentlig innmari klar for å komme meg ut i jobb nå snart altså.. men om jeg skal drive og dra inn og ut på sykehuset og tester etc. så er det jo ikke helt gunstig og være nyansatt noe sted..
[8D] men det fiksr seg nok.. jeg har jo sittet og sagt på intervjuer at helsa mi er helt topp.. haha...[:D]

Ånei, trillemor da, har ikke du fått nok for en stund? Håper selvsagt at det viser seg å være en helt ufarlig ting, for eksempel en bivirkning av medisinene dine eller noe, og at det er enkelt å fikse på. Forstår fortvilelsen din angående jobb, men du må nesten prioritere helsa di først... Masse lykke til og store koser herfra!!

ja.. jegskal teste noen dager nå uten medisiner.. problemet er bare at jeg har slitt med ujevn hjerterytme tidligere, mye vondt i hodet og alle problemene med hjertet under svskapet... som gjorde at de reagerte raskt i dag.. så får bare avvente....[&:]

men nå har jeg ikke tatt dosen min i dag.. og skal heller ikke ta frem til neste gang jeg skal til legen, så skal de konferere med psykiateren jeg har vært hos.. så satser på at jeg kommer inn i en fin flow etterhvert.. så får vi ta det som det kommer...
Det var bare så kjipt og lite passende nå[:(][8D]

Åneiåneiånei [:o]
Dette var ikke noe gøy lesing!
Du som var så på topp nå og hadde det helt supert liksom...[&o]
Men det er jo bedre at de finner ut av hva det er og kan gjøre
noe med det enn å gå rundt å hangle sånn.

Masse masse lykke til nå [:)]
Skal tenke enda mer på deg fremover [;)]

Æsj da.. Kjedelig for deg dette..! Men håper de finner ut hva det evt er, sånn at du får fortsette i den gode stimen du var i.. Unner deg virkelig det.. [:)] *klem*

Ånei .. Dette var jo tragisk timing for deg da [&:] Også du som nettopp hadde fått det SÅ bra igjen!!
Ønsker deg masse, masse lykke til .. Håper de virkelig finner ut av dette nå.

Nei så trist da. Men man får ta det med ett smil, selv om det ikke alltid er så lett. Slike ting passer aldri, men det viktigste er jo at dem finner ut hva som er problemet. Jeg også har ujevn hjerterytme. Jeg sitter og holder meg fast halve dagen jeg for det er så grusomt. Har hatt det siden jeg gikk gravid med Kristoffer.
Jeg skulle få en type hjertemedisin men de avventer hele tiden for hver gang jeg går med hjerte maskin så viser det bare ekstraslag. Men på ekg hos legen trodde han ikke sine egne øyne, og lurte på å sende meg rett inn for rytmen var helt totalt på trynet....[8|] han trodde faktisk ikke det han så. Men har jeg fått noe for det da? Å neida det drøyer de med hele tiden grrrrrrr.[&:]

God bedring og ta det med ro. Får håpe du får noe som hjelper deg....[:D]

Så kjedelig! Du som var så på topp nettopp. Men, det er jo bra at de tar deg inn på en skikkelig sjekk om det skulle være noe alvorlig. Håper du kommer deg raskt! God bedring!

Nei, uff! Det skal liksom være noe hele tiden for deg.. Men det er godt at de passer på deg, og får sjekket opp i det!

God bedring![:)]

åå nei, detter hørtes ikke helt bra ut, men bra de fant noe og at de følger deg opp.
Så slipper du å lure på hva det kan være.
Ønsker deg god bedring og en stor klem fra meg.

Oi hjertefeil???? huff det var ikke kjekt å høre! Lykke til med utredning fremover! Håper det ikke kolliderer med intervju og slikt!

Utrolig kjip beskjed å få. Men nå sjekker de deg i allefall opp skikkelig da, sånn at dere finner ut av det. Synes du har vært mye uvel og dårlig, så det var jammen på tide. Jeg har trua på at det er noe som kan fikses lett når de finner ut av det. Sender deg masse trøsteklemmer, for jeg vet at det ikke er lett for deg å sitte stille og være rooooolig hele dagen.

Klemmer

Back
Topp