Husmorstips

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Kva er dine beste husmorstips? Evt har du spørsmål?
Alt frå matlaging, kle, vask osv :)

Last edited:
- Når eg lagar boller, tar eg alltid oppi 1 ts bakepulver og 1 ts vaniljesukker pr gjærpakke. Bakepulver og gjær reagerar bra saman i forhold til heving og vaniljesukker gir dei litt ekstra smak. Så da er min hemmelighet ang gjærbaksten min ute :P Bruk den med vet ;)
- Aluminiumsfolie på innsida av vindauget stenger sol, lys, varme ute :)
- Natron blanda i vatn slik at det blir ei tjukk blanding på ovnsglasset funkar gull :)
- Eddik 35% og vatn på dusjdørene = reine dører. Tar du litt sitron saft oppi også, blir det bedre lukt :)
- Bruk tørrmopp/klut for å fjerne støv. Overflater som blir blaute tiltrekker seg støv.

Var det eg kom på i farten :)

Jeg synes kardemomme setter god smak på vafler :)
Kanel og raspet eple er også godt i.

- Eddik 35% og vatn på dusjdørene = reine dører. Tar du litt sitron saft oppi også, blir det bedre lukt :)
Sitron er også antiseptisk :)

- Bruk tørrmopp/klut for å fjerne støv. Overflater som blir blaute tiltrekker seg støv.
Hvis man vasker overflater (hender det ikke bare er tørt støv) så ha i bittelitt tøymykner i vannet - det frasøter støv

Bakepulver og vann i kaffe kanna for å fjernre eventuell belegg

Evt vask kanna eit par gonger i veka, alt etter bruk ;) Me brukar den sjelden, så den går i oppvaskmaskina nesten etter kvar gong :P

Fjerne vond lukt av treningstøy? Bruk eddik i vaskemaskina når du vaskar klea. Ei ss er som regel nok :)

Sett på ein 90 graders vask i veka. Da held du vaskemaskina rein og unngår belegg og lukt :)

Evt vask kanna eit par gonger i veka, alt etter bruk ;) Me brukar den sjelden, så den går i oppvaskmaskina nesten etter kvar gong :P
Veldig kjekt, spesielt på jobb hvor det er mange kanner og mange som lager kaffe :)

Hvis du har tatt eggene ut av kartongen og usikker på dato kan du sjekke om de er ok ved å legge de et glass eller bolle med vann. Flyter de er de gamle, synker de er de ganske ferske :)

Når du vasker speil, glassbord o.l får du blankere resultat med å tørke over med avispapir.

Hvis du har fått belegg i ovnen kan du strø Natron over og eddik, så "koker" du det vekk.

Eddik fjerner ugress i steinheller osv uten å ødelegge steinen..

Eddik og Natron kan lages til en tjukk grøt og brukes til å polere messing, kobber og sølv..

Når du støvsuger uten munnstykke bør du sette på ei tynn strømpebukse. Så slepper du at du støvsuger opp noko du ikkje vil miste :)

Back
Topp