Husmor

MTDC

Forumet er livet
VIP
Er dere flink med husarbeid? Jeg er elendig.. I dag har jeg laget eplemos og da tenkte jeg at jeg var ferdig for i dag, så nå skal jeg lese avisa og 50 shades.. Vurderer å dra frem støvsugeren når jeg har lest ut boka, men har ikke bestemt meg enda;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Egentlig ikke. :p jeg liker å ha det rent og ryddig, men hater husarbeid. Det er bortkasta tid, blir jo like ille igjen etter fem minutter.
Men, jeg støvsugde og vaska gulv i går. I dag har jeg ordnet ute og vaska kjøkken og bad. :D stua får vente til ungene er lagt. Gidder ikke fly og rydde leker for at de skal tømmes ut igjen like etter.:p

Egentlig ikke. :p jeg liker å ha det rent og ryddig, men hater husarbeid. Det er bortkasta tid, blir jo like ille igjen etter fem minutter.
Men, jeg støvsugde og vaska gulv i går. I dag har jeg ordnet ute og vaska kjøkken og bad. :D stua får vente til ungene er lagt. Gidder ikke fly og rydde leker for at de skal tømmes ut igjen like etter.:p
Flinking!! Nei, jeg sier stadig vekk at jeg skal ta det når ungene er lagt, men da er jeg gjerne så sliten at jeg hiver meg på sofaen i stedet.. Dagene mine er fylt opp av andre ting, så jeg gidder ikke presse inn husarbeid:-P Når det er helg vil jeg benytte muligheten til å få slappet av litt..

Jeg er et skikkelig skippertak-menneske når det kommer til husarbeid... Mannen støvsuger og jeg vasker klær+kjøkken og bad til vanlig, men så blir storvask og superrydding en hel dag plutselig! Hater det egentlig, men av og til får jeg dilla...

Jeg har det alltid pent og ryddig, liker ikke at det er rotete eller støvete- uten at jeg er helt hysterisk da. Barna får holde på med sitt, likssom. Heldigvis er mannen flink å hjelpe til også. Og så er jeg så heldig å ha vaskedame annenhver fredag :)

Jeg har det alltid pent og ryddig, liker ikke at det er rotete eller støvete- uten at jeg er helt hysterisk da. Barna får holde på med sitt, likssom. Heldigvis er mannen flink å hjelpe til også. Og så er jeg så heldig å ha vaskedame annenhver fredag :)
Det tror jeg vi også må få oss.. Ihvertfall når jeg begynner på skole.. 50% jobb og 100% student lar det ikke være mye tid igjen til andre ting og den tiden vil jeg helst bruke med barna..

Jeg er også skikkelig skippertaksmenneske, så kunne nok vært flinkere... Men det blir da gjort!

Fikk støvsugd hele huset:-) Også vasket mannen gulv oppe:-) løvli<3

deilig når det er ferdig da :)
Helt klart:-) Og deilig knekkebrød med eplemos og kanel til kvelds:-)

åh, det hørtes godt ut!
Det er det:-) Lagde 1,2 kilo og gleder meg allerede til å lage igjen.. Det er jo så fort og greit og helt uten konserveringsmidler:-)

Jeg liker å ha det ryddig og rent rundt meg, men ikke hysterisk! Jeg tar litt og litt hver dag. Kommer jo Ann på hvordan dagen har vært. Stresser ikke med det. Blir noen klesvasker og rydding hver dag. Vasker gulv 1 dag i uka, bad og støv. Får god hjelp av mannen min da:-) ellers så prøver jeg å nyte permisjonen med gå turer og kos med han, det er 1 pri! :-)

Back
Topp