husmor

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
jeg er nok verdens dårligste husmor.. dårlig på å rydde/ vaske og kan ikke lage mat:/ heldigvis har jeg en mann som er flink:) hehe.. jeg er et rotehue, men hater rot.. :p fin kombinasjon:p

nå når jeg er sykemeldt så er det veldig kjedelig å ikke klare å gjøre noe da, men hadde jeg klart alt jeg ønsket så hadde jeg vel ikke vært sykemeldt:p

har et håp om at jeg skal bli en bedre husmor når babyen er ute og vi begynner å komme inn i litt rutiner:p

oooh, det der hørtes ut som gubben min :P

Ikke lager han mat, *han kan spagetti og kjøttdeig å nudler*
Ikke kan han eller er flink på renhold i heimen, Så her gjør jeg igrunn ALT!!

Hehe...er som meg det. Er sinnsykt dårlig til å være husmor. Prøver å være flink da, og har bedret meg etter at vi flyttet og tok over huset etter bestemor. Men det er for at jeg tør ikke noe anna, for i mitt lille rare hue, så tenker jeg at hvis jeg ikke er flink til å holde det mer i orden her, så blir hu sur på meg :P

Min samboer er flink hjemme.. Det skal han ha.. Han er god på sine retter, men er nok visse ting jeg ikke hadde overlatt helt til han.. =P Baking f.eks. Vi lager mye mat sammen.. særlig på kvelden =) Han rydder nok nesten mer enn meg, jeg er nok litt mer den som tar litt skippertak =) Nå som jeg er hjemme går jeg nok mye å rydder, suller litt.. Men slike store greier er nå blitt hans jobb =)
Men akkurat nå kjenner jeg at sofa'n har fanget meg skikkelig, og jeg kommer meg ikke opp herifra! Jeg skulle vært i kjeller'n og ordnet litt klær... Hjeeelp.. =P

Jeg KAN, men gjør jeg? :P Måtte få sambo til å bli med meg på loftet når jeg skulle rydde i "mine" ting.. han fant jo noe å gjøre han også, men jeg hadde seriøst blitt sittende foran tven om han også gjorde det.. :P Jeg er ganske flink til å lage mat, men oppryddinga kunne jeg klart meg uten..

Jeg kan hvis jeg vil, men så var det denne viljestyrken da. Er veldig flink til å overse rot, og tar det når det virkelig har hopet seg opp..huff...men i det siste har jeg følt en slags rydde og sortere trang. Går igjennom skap, ordner nye løsninger.....vil liksom at alt skal være i orden og lettvint når den lille kommer...redebyggingen som har begynt sånn smått kanskje :)

Nja,kan vel hvis jeg vil,men det er så tiltak alt mulig. Matlaging er helt greit,men rydde og vaske.. æsj..
Nå har mannen fått det for seg at han skal være flink så han har støvsuga og vaska huset en gang i uka siden nyttår :)
Veldig deilig :)
Ellers er fordelinga som regel at jeg lager middag og han rydder etter middag. Måtte gjøre det sånn fordi jeg har vært så mye sliten og orka rett og slett ikke begge deler. Og skal vi først fordele det foretrekker jeg at han IKKE lager maten :p

Gubben min er god til å lage mat men det stopper der....jeg er ikke så flink som jeg var,før så fant jeg glede i husarbeid nå er det bare noe jeg må liksom..... bææææsj!

Nå har jeg vært flink =)
Hobbyrommet er endelig tatt.. Brukte en evighet!! Så jo virkelig ikke ut heller..
rot2.jpg
Men nå er det ryddig og fint =)
etter'.jpg
.. Og jeg er liggende på sofa'n =P

Flink du er :)
Sånn ser det ut her også. Før-bildet altså ;)
Data/hobby/sy/rote-rom, he he
Hehe.. godt vi er fler!! Er så fort gjort å rote, men sååå tiltak å rydde =P
Godt det finnes dører sier jeg bare =P
Men man får ikke akkurat gjort noe der når det ser slik ut da.. jeg orket jo ikke gå innpå der engang! =P Men nå står det klart til nye prosjekter =)

Hehe.. godt vi er fler!! Er så fort gjort å rote, men sååå tiltak å rydde =P
Godt det finnes dører sier jeg bare =P
Men man får ikke akkurat gjort noe der når det ser slik ut da.. jeg orket jo ikke gå innpå der engang! =P Men nå står det klart til nye prosjekter =)

Ja det er i grunn urettferdig at det så stor forskjell mellom tidsbruk på roting og rydding ;)

Back
Topp