Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: blomsten min
så mye de vil vel... men jo dyrere de gjør husleia, jo flere har råd til å kjøpe hus og hellere betale ned et lån[:D] (sier mine "sjefer")
ORIGINAL: ZuluZ
ORIGINAL: Dollface
Det bestemmer man nok helt selv, MEN...har du f.eks 3mnd oppsigelse så skal du vite det 3mnd før den går opp[;)]
Nei og nei og nei...
husleieloven... les innlegget mitt litt over her..
Har skrevet hva jeg tenkte...les en gang til[;)] Så til syvende og sist så bestemmer vel utleier det helt selv[;)]
ORIGINAL: Gunni
Har fått skriv om økning pga at de har sjekket markedet og funnet ut at de har krevd for lite. Og at eiensomsskatten har økt.
De ønsker å øke med kr 800,- pr mnd. Synes den var litt drøy jeg...
Det bestemmer man nok helt selv, MEN...har du f.eks 3mnd oppsigelse så skal du vite det 3mnd før den går opp[;)]
Nei og nei og nei...
husleieloven... les innlegget mitt litt over her..
Har skrevet hva jeg tenkte...les en gang til[;)] Så til syvende og sist så bestemmer vel utleier det helt selv[;)]
Og igjen - husleier kan ikke si deg opp bare fordi du ikke er med på husleieøkninga.. Som husleier har du lover og regler du skal forholde deg til - og leietager står faktisk veldig sterkt - så lenge man har en gyldig kontrakt...
Foreslår at du leser litt i husleieloven før du uttaler deg så krasst om noe du tydeligvis ikke vet stort om...
Forklar loven med dine egne ord a!!![:D] Så jeg skjønner den[;)] Du som vet!(...brukte x antall?!?! for å vise at jeg ikke var sikker[;)]) Aldri hatt problemer med å leie eller å leie ut selv[:D] Går knirkefritt...leier ikke selv lenger da
Fikk svar i det nest siste innlegget ditt jeg[;)]Hva slags farge jeg benytter har vel ingenting å si på husleiespørsmål