Huslån

• Trådstarter Trådstarter My heart
  • Opprettet Opprettet
M

My heart

Guest
hvor lang nedbetalingstid har dere på huslånet? Og hvor stort er lånet? Hvor mye betaler dere i avdrag pr mnd?

Vi har 14 år igjen på lånet, betaler 8000 i mnd og har 1,3 mill i lån

En evighet igjen. Har betalt på det i fem år, men var det 25 eller 30 det begynte på? Det varer kjempelenge

Husker ikke hva vi betaler i mnd .det går fra mannens konto. Men det er et par mill igjen å betale, pluss alle rentene.

Tror det ble lån på 2,8 mill. (Mellomfinansiering, har ikke solgt enda) 30 år, ca 9000 i måneden.

Lån på 3 mill. 25 års nedbetaling, 24 år igjen, kjøpte hus i fjor. Betaler ca 12.000 i måneden.

3 mill over 25 år tror jeg. Betaler 11,000 i mnd.

20 års nedbetaling, med mulighet for å justere opp til 25 i perioder med strammere økonomi [emoji1303]

Ca 3 mill, betaler vel ca 12 tror jeg...

Vi har 5 mill i lån som vi betaler 27000kr på hver måned, og skal betale tilbake over de neste 20 år.

Vi har 5 mill i lån som vi betaler 27000kr på hver måned, og skal betale tilbake over de neste 20 år.

Kan jeg spørre, uten å virke uforskammet, hva deres årsinntekt er ca? Vi ser nemlig på såpass stort boliglån selv, men er litt usikre på om det kommer til å gå

Hadde 4,5 mill i lån i 2015, betaler 16000kr i måneden, skulle betales på 35 år. Pga reisejobber og at vi brukte ene bsu-kontoen har vi betalt ned 1 mill på de siste to årene så har 3,5 mill igjen og 23 år. Blir enda kortere når min bsu er full til neste år. Tar alltid innpå ekstra på lånet når vi får feriepenger og halv skatt i desember.

Hadde 4,5 mill i lån i 2015, betaler 16000kr i måneden, skulle betales på 35 år. Pga reisejobber og at vi brukte ene bsu-kontoen har vi betalt ned 1 mill på de siste to årene så har 3,5 mill igjen og 23 år. Blir enda kortere når min bsu er full til neste år. Tar alltid innpå ekstra på lånet når vi får feriepenger og halv skatt i desember.
Herlighet så flinke dere er!!

Kan jeg spørre, uten å virke uforskammet, hva deres årsinntekt er ca? Vi ser nemlig på såpass stort boliglån selv, men er litt usikre på om det kommer til å gå

Vi tjener litt over 2 mill til sammen. Kunne betalt mindre i måneden om vi hadde strukket lånet over flere år, men vi prøver å få det til å krympe mest mulig nå som renten er lav.

Kjemp
Vi tjener litt over 2 mill til sammen. Kunne betalt mindre i måneden om vi hadde strukket lånet over flere år, men vi prøver å få det til å krympe mest mulig nå som renten er lav.
kjempelurt av dere! Betal ned mest mulig nå mens renten er lav og dere tjener godt og gar god helse!
En vet ikke hva framtiden bringer hverken med rente, jobb eller helse

Vi har tilsammen 6 mill i lån. Hører jo selv at det høres drøyt ut. Men vi har tre utleieleiligheter og betaler ca 16.000 totalt for alle leilighetene INK huset vi bor i.
Vi prøver å betale ned så fort som mulig når vi har anledning.

Vi har 2,4 i lån, har vel 30 års nebetalingstid (29 nå) betaler rundt 9000 kr mnd.

Vi kommer til å betale inn mer etterhvert, men nå skal jeg studere og kommer ikke til å ha den høyeste inntekten, så vi betaler kun det vi må nå:)

3,4 mill i lån over 20 år. Betaler ca 18 000 i mnd. Har akkurat startet. Planlegger å krympe lånet litt med bsuen når renta stiger.

25 år (20 igjen) 3,2 i lån (2,75 igjen) betaler 13800 i mmd

Back
Topp