Husker vi å knipe da, damer?

Er så fint med sånne knipetråder her inne, så husker man det. Tar jo så kort tid, så burde jo bare gjøre det på rutine, men klarer det ikke helt!

Hva slags øvelser kjører dere andre? Jeg gjør nå bare en enkel variant med 10 knip a ca 3 sekunder på/av og repeterer 3 ganger. Kjenner jo at jeg kniper, men blir alltid så usikker på om jeg faktisk klarer å «treffe».

Er så fint med sånne knipetråder her inne, så husker man det. Tar jo så kort tid, så burde jo bare gjøre det på rutine, men klarer det ikke helt!

Hva slags øvelser kjører dere andre? Jeg gjør nå bare en enkel variant med 10 knip a ca 3 sekunder på/av og repeterer 3 ganger. Kjenner jo at jeg kniper, men blir alltid så usikker på om jeg faktisk klarer å «treffe».
Bruker knipetreninga i appen helseoversikt :) da er det 10 korte knip ×3, og 5 lengre knip til slutt. for å sjekke at man får fatt på musklene, kan man prøve å knipe av strålen mens man tisser, har jeg hørt :)

Kom over en måte å trene på som jeg syntes fungerer innmari bra.

Sitt ved et bord i en grei høyde (spisebord, pult eller liknende). Legg håndflaten (eller bare fingrene) på undersiden av bordplaten. Mens du kniper, dytter du hendene opp mot bordet. Behøver ikke dytte hardt.

Føler at med denne metoden klarer jeg å knipe høyere og hardere enn hvis jeg gjør det i sofaen, i bilen eller liknende :)

Back
Topp