Husker noen snakket

kate

Gift med forumet
Om en gang at det var billigere med forsøk i Danmark i forhold til Norge.
Har nå sammenlignet Ciconia i Århus (Danmark) og Klinikk Hausken i Haugesund. Det var 1000 kr billigere i Norge enn i Danmark for et forsøk. Da har jeg regnet de danske kronene over til Norske seff. For ser man på pris på nettsiden ser det jo billigere ut enn i Norge, men tror mange ikke tenker på at det er DANSKE kroner, ikke Norske.
Altså 1000 kr for et forsøk er jo ikke mye, men for oss kommer vi mye heldigere ut av det med å ta forsøk i Norge siden vi sparer rundt 4-5000 kr i reising også. Og rundt 6000 tusen spart er jo halvparten av medisin utgiftene det.
Altså dette er jo ikke HOVEDGRUNNEN til at vi velger Norge på DETTE kommende forsøket, for vi er heller opptatt av best resultat enn omkostninger. Men ville bare kommentere dette siden det ble diskutert for en stund tilbake om dette med priser.
Konklusjonene min er ihverfall at for oss lønner det seg med forsøk i Norge enn Danmark.

Så susete jeg er, dette skulle jeg postet i dagboken min da[8D] Ja ja

Er sikkert greit å slippe stresset med reising osv og kan jeg tenke meg, så jeg ser mer fordeler med å ta det i Norge enn i Danmark[;)] 
Leste forresen på Hausken sine sider i går at 50 % lykkes med første forsøk hos de, etter å ha vært gjennom de tre behandlingene på sykehuset[:)] Synes de var en fin statistikk jeg!

Jeg syns også det er greit og undrsøke litt rundt omkring, ikke bare låse seg i norge.
Når jeg var hos min akupunktør så nevnte hun et land nedeobver i europa, husker pokker ikke navnet på landet faktisk, slå den da [8|] men der var det hvertfall kjempe høy statistikk på graviditeter, den var enormt høy. Jeg skal spørre hu akupunktøren igjen.....vi hvertfall undersøker andre muligheter nå som det begynner og renne ut med forsøk jos oss, man får jo litt panikk....

ORIGINAL: Angelicka23

Er sikkert greit å slippe stresset med reising osv og kan jeg tenke meg, så jeg ser mer fordeler med å ta det i Norge enn i Danmark[;)] 
Leste forresen på Hausken sine sider i går at 50 % lykkes med første forsøk hos de, etter å ha vært gjennom de tre behandlingene på sykehuset[:)] Synes de var en fin statistikk jeg!

Ja har lest det jeg å, og det er jo KJEMPE BRA! [:)][:)][:)]

Bare synd det skulle være så lang ventetis for å komme inn på en samtale der[8D] Men jeg får smøre meg med tålmodighet[:)]

Ja, jeg er en utålmodig sjel jeg og så vet hvordan du har det. Var der jo 5.juni, men pga at det ikke hadde klaffet med EL for mannen var i Nordsjøen, og siden de hadde feriestengt i juli, så har jeg ventet til nå. 2 måneder venting endelig over heldigvis!
Det har vært ventetiden som har vært verst for da kommer det så mye tanker. Nå gleder jeg meg bare til jeg skal begynne på sprøytene; antageligvis den 21[:)]

Back
Topp