Husker ikke om jeg har tatt folat i dag....

Limitless

Tilhører Juni2014 ❤
Tilgangsansvarlig
VIP
Sommerfuglene <3
Jeg klarer ikke å huske om jeg har tatt en pille i dag. Kan det være dumt dersom jeg tar to? Burde jeg heller vente til i morgen? Hva sier dere kloke damer? :)

Jeg er überglemsk, så jeg har måttet ordne meg ei liste på esken, der jeg krysser av når jeg har tatt kapslene. Hvis ikke tror jeg at jeg har stått og glublet hver dag! :)

Jeg er überglemsk, så jeg har måttet ordne meg ei liste på esken, der jeg krysser av når jeg har tatt kapslene. Hvis ikke tror jeg at jeg har stått og glublet hver dag! :)

Det var lurt, det skal jeg jammen meg ordne jeg også :)

Jeg glimter til innimellom skjønner du! :p Lo litt når jeg leste tråden, godt å se det ikke er bare meg som surrer med disse tablettene! :D

Haha, ja det er godt at vi er flere! :)

Har sånn pillebrett som jeg ordner hver søndag så det er klart for uka som kommer ;) og i hver og en av ukedagene ligger det folat :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg klarer ikke å huske om jeg har tatt en pille i dag. Kan det være dumt dersom jeg tar to? Burde jeg heller vente til i morgen? Hva sier dere kloke damer? :)

De som har hatt foster med brokk e.l. fra før skal visst ta mangedobbelt dose. Også de som venter tvillinger skal ta mere, så en ekstra en og annen dag gjør ikke noe.

Back
Topp