Husker du noen «voksen» låter fra barndommen foreldrene spilte?

  • Trådstarter BKNO2928948938493
  • Opprettet
B

BKNO2928948938493

Guest
Husker godt BeeGees plata til far. Stayin alive.

Og Michael Jackson cdene til mor.
 
Pappa har spilt mye rart oppover årene, husker spesielt Aerosmith, The Rolling Stones, osv. Mamma elsker Bee gees :p
 
Hjemme gikk det mye i The Rolling Stones, Black Sabbath osv :)
 
Mine foreldre spilte mye Åge Aleksandersen. Jørn Hoel. Den typen musikk er jeg vokst opp med bl.a og Bruce Springsteen
 
Pappa spilte mye Kenny G, mens mamma hørte på alt av Whitney Houston- gode minner:Heartbigred
 
Svigermor spilte vist mye Rolling Stones, mannen nekter meg å spille det. Haha
 
Mamma spilte ofte musikk. Gode minner av at hun sang blant annet til Celine Dion eller Hellbillies :Heartred
 
Queen, Elton John, Beatles, Midnight Oil og Robbie Williams. De hørte på mye forskjellig:p
 
Mamma spilte mest Åge Aleksandersen, Bjørn eidvåg osv
Pappa er og var mest på svensk dansband:)
 
Frozen-madonna
Og en del 90-talls hits fra albumet mega dance hits :p
 
Jeg er oppvokst med Beatles, delillos, aha, Duran Duran og David Bowie i bilen til pappa.
Abba, Elton John, John Denver og Gilbert O Sullivan hos mamma. Er kjempeglad for det og det er musikk som betyr mye for meg i dag ❤️
 
Elvis, MJ, Roxette, Boney M bl.a. Pappa elsker musikk, mamma ikke. Elsker musikk som pappa ❤️
 
Foreldrene mine hørte lite på musikk utenom jul hvor julemusikken kom på eller i bilen når radio sto på og da viste faren min stor misnøye når vi andre ønsket å ha på musikk. En far som skulle ha ro etter lang dag på jobb og nyheter på TV på kvelden.
 
Kim Larsen, Bryan Adams, Aha og ørten sånne samleplater (absolute music 12 feks).
 
Kim Larsen, Bryan Adams, Aha og ørten sånne samleplater (absolute music 12 feks).

Å ha absolutte music 12 som et minne om voksen musikk fra barndommen......får meg til å følge meg gammel

Bryan Adams var en av mine første plater. Og absolutte music 9. Det var ikke det mine foreldre hørte på nei.
 
Back
Topp