Husker du hva du drømte i natt?

En tråd i 'Juni 2017' startet av Shoegrl, 5 Nov 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lillevesen246 Gift med forumet Novembergull 2017 Juligull2021

Husker ikke om det var en drøm eller om det var ekte at når jeh snudde meg i senga så bare sprengte puppene av smerte :(

2. Scrunchy Glad i forumet Novemberskattene 2014 <3 Sommerfuglene 2017

Bodd med dem i 3,5 år nå, så begynner å bli vant til dem. Men de er ordentlig ekle og det hender jeg skvetter skikkelig. :p Blitt litt bedre etter at vi skaffet oss luftavfukter, men ser ikke ut som om de vil helt bort. Men sølvkreene er ikke så ille i forhold til de forferdelige tusenbenene! :( Heldigvis ikke så mange av dem, men dør litt hver gang jeg ser en... Blæh!

3. Travel.mamma Ønsker så sårt nr.2

I natt drømte jeg at jeg var på ferie med mannen og minstemann... mannen bodde en annen plass enn oss... mye rart som skjedde, blant annet glemte telefonen igjen på "hotellet" og jeg glemte lillemann igjen på toget og han ble sittende fastspent en hel dag uten noe å spise eller drikke.. da jeg endelig fant tilbake til toget lå han å sov så godt.. viste seg senere i drømmen at en ond mann hadde tatt seg av han mens jeg var borte.. en veldig forvirrende og innholdsrik drøm med brann og hysteri! Endte med at vi ble angrepet av en isbjørn
    Var noe svett og forvirra da jeg våkna ja!! Huff!!

4. LilleGull1517 Forumet er livet Junibarna 2015 Sommerfuglene 2017

Jeg drømte at vi fant ut at det var en gutt og at jeg ble utrolig skuffet og begynte å hylgråte. Huff, håper ikke på en slik reaksjon! :O

5. 1barnvilha2 Flørter med forumet

Jeg drømte at jeg så en gutt hoppe fra en bro like ved der jeg bor. Skummelt i og med at jeg kunne se det så jævla tydelig :( var ekkelt

6. Alucky Andre møte med forumet

Drømte at vi fant masse sjokolade vi hadde glemt bort, og begynte å sortere etter holdbarhetsdatoen... :D

7. Sadie Glad i forumet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene 2017

Drømte at jeg måtte vise pass for å gå ombord på toget, men mitt pass var ikke gyldig! Ble kjempestress, for det var visst veldig viktig å være på dette toget :p

8. Mamma13og17 Blir kjent med forumet

Drømte at jeg var å råkjørte bil midt i byen og at politiet kom etter meg å ga meg flere advarsler om at jeg kom til å miste førerkortet :p

9. Shoegrl Forumet er livet Marsboerne 20 18 Himmelbarn

Drømte det var et par på en tandemsykkel av alle ting som kom etter meg med pistol og skulle skyte på meg som levende blink...

10. Louboutin Glad i forumet Aprilbarna`15 Sommerfuglene 2017

I natt fikk jeg en Oscar for beste kvinnelige hovedrolle! :p

• Liker Liker x 1
  11. Nolle Glad i forumet Januarskatter 2015 Sommerfuglene 2017 Februarlykke 2015

Drømte at jeg plutselig oppdaget at sønnen min hadde brukket ankelen, og den sto helt i vinkel. Så hadde han visst gått slik lenge :( han er snart to år

12. mamslykke2 Betatt av forumet Sommerfuglene 2017

Inatt har jeg hatt en skikkelig møkkanatt. når jeg først sovnet så var det sånn helt psycho, stressende drømmer som gjør at eg våkner med vondt i kroppen etter spenninger.

13. Lilleba Forelsket i forumet Junibarna 2015 Sommerfuglene 2017

Uff jeg har så mange mareritt for tiden. Drømte at mannen holdt meg innesperret han er jo verdens snilleste mann. Blir helt skremt av meg selv og alle disse rare drømmene.

14. FrkLiverbird Flørter med forumet Sommerfuglene 2017

Drømmer mye rart, men klarer ikke huske hva... husker de et par sekunder etter at jeg våkner, men så er de borte igjen..

15. Studentmamma88 Forelsket i forumet Sommerfuglene 2017

Vi har ikke sagt noe til foreldrene mine enda. Men skal si det i slutten av november da jeg reiser på besøk. I natt drømte jeg at mamma så opp og ned på meg og spurte: "Si meg, har du hatt mensen i det siste?" Og da ble jeg så satt ut i drømmen at jeg ikke klarte å si noe til henne, så jeg svarte bare ja. Hahaha.

• Morsom Morsom x 1
  16. Shoegrl Forumet er livet Marsboerne 20 18 Himmelbarn

Jeg sovnet omsider til slutt, etter par timers tid og har drømt igjen. :p Jeg og mannen prøvde desperat å finne oss et rom for natta, så vi fikk hatt litt sengekos mens vi var bortreist på besøk sammen med flere. Fikk dessverre ikke enerom, ble skuffet, men satset på å kose allikevel når de andre hadde sovnet. Veldig kinky, våknet selvfølgelig innen vi hadde begynt...

17. Supermama Flørter med forumet

Drømte om fødselen, alle på jobben var med hahaha:p og så kom hodet mens jeg satt på do å tissa :p

18. Travel.mamma Ønsker så sårt nr.2

Jeg drømte at jeg og mannen var på tur.. der gikk vi.. 50 mil den ene dagen søstersen ble så sint for hun hadde aldri klart å gå så langt på en kveld! Tror vi var innom kina og japan og litt av hvert...:p

19. Sadie Glad i forumet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene 2017

Jeg drømte jeg bodde på en liten øy, og så ble det zombieapokalypse! Men de var snille da zombiene :p Var ikke sånn som sprang så fort, kunne fint gå fra dem. Men jeg fikk jo ikke lov til å gå fra øya!

20. Shoegrl Forumet er livet Marsboerne 20 18 Himmelbarn

Drømte en barndomskompis av mannen kom innom på besøk for å vise frem den nye bilen sin. (Han har i RL prøvekjørt vår nye bil for å kjøpe seg maken) Plutselig satt jeg på med han for en prøvetur, han var tidligere kjent for å kjøre litt krasst, men som den sindige tobarnsfaren han var blitt og jentene var hjemme hos oss når vi tok kjøreturen, turte jeg det. Helt til han plutselig ble helt fjern og i en nedoverbakke med mange svinger bare bånnet gassen opp i 200 km/t og jeg hysterisk ba han om å våkne og senke farta! Vi har og hadde ennå ikke fortalt noen jeg er gravid, men skjønte jeg måtte si noe virkningsfullt - jeg er gravid! Ikke la "mannens navn" miste både den ufødte baby'n sin! Og i det jeg sa det kjørte vi sideveis utenfor en skrent i fritt fall og det var langt ned til bakken... Forferdelig! :(

Del denne siden