Husker du folat??

mamma_til_3

<3 Desemberhemlighet <3
VIP
Ja, husker du å ta folat??

Jeg husker det 50% av dagene.. tror jeg må ha en slags varsler på mobilen eller noe.. *surrete*

Ja, jeg tar de hver morgen sammens med trantabletter :)

Jeg stusser litt på denne tickeren din, jeg er idag 5+0 og har termin den 23 september.
mens du er 4+6 og har termin den 22 september?
Dette var rart, får da skulle jo du vært 5+1 idag..? :)

Ja, jeg tar de hver morgen sammens med trantabletter :)

Jeg stusser litt på denne tickeren din, jeg er idag 5+0 og har termin den 23 september.
mens du er 4+6 og har termin den 22 september?
Dette var rart, får da skulle jo du vært 5+1 idag..? :)

Nei, jeg er 4+6, men for å få ukesantallet til å stemme så måtte jeg flytte terminen frem til den 22 sept. For i Norge teller vi 40+2 uker som ett svangerskap, mens andre steder 40 uker som ett svangerskap.. så da måtte jeg finne ut om jeg ville ha terminen til å stemme eller ukene til å stemme.. valgte ukene jeg.

renger forresten 40+3 i norge nå ;)

Jeg husker folat hver dag, tenker på det som babyens frokost ;)

Ja :)

Har klart å huske forlat nesten hver dag til nå. Begynner å bli en del av morgenrutinen!

Ja, husker hver dag! Boksen står på benken ved siden av vasken, så tar jeg den mens jeg lager frokost til mini :) Må gjemmes hver gang jeg får besøk da, men har gått bra hittil ;)

husker som regel :)

Her tar jeg multivitamin som heter kvinne :) kjøpt i sverige og er like mange mg folat i dem som ved de glassa en kjøper her i norge :) Funker super bra og har gått på de i flere mnd nå :) Taes hver dag sammens med andre medisiner :) Så har ikke glemt en eneste dag :)

Tar de hver dag sammens med omega 3 og multivitaminer :) så fra jeg fannt ut at jeg var gravid og frem til nå har je ghusket alle :)

Tar det hver kveld sammen med omega 3 :)

Ja tar de hver dag, kjøpe en gravid pakke fra apoteket med alt jeg trenger:) utrolig greit!! Har blitt veldig nøye på det nå som jeg gravid:) glemte mye før..

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Back
Topp