husker du fødselen GODT?

mammamø!

Forelsket i forumet
[:D][:D]

JA!!!! Auuuuu.... Hele livmora mi blir stiv når jeg ser Jordmødrene på NRK..... [8D]

Som om det var igår 

Japp[:D] Eneste som er litt sløvt er ettermidagen, de gav meg så jæææævli mye morfin, selv om jeg ikke hadde vondt.

ORIGINAL: Grete71

JA!!!! Auuuuu.... Hele livmora mi blir stiv når jeg ser Jordmødrene på NRK..... [8D]

Samme her! Blir helt dårlig av å tenke på smertene [&o]

Ja, dessverre....

Det var jo fantastisk når han endelig kom ut da. Resten var bare jævlig

ORIGINAL: a82

Ja, dessverre....

Som jeg skulle skrevet det selv! [&o]
Får håpe vi glemmer med åra!

ORIGINAL: kiwi.

Ja, dessverre....

Godt det ikke bare er meg. Syns alle snakker om drømmefødslene sine og jeg blir misunnelig.
Jeg er bestemt på at jeg skal ha flere barn, og tenker at det umulig kan bli like ille. Det var så fælt at jeg egentlig hadde lyst til å hoppe utav sykehusvinduet i 3. Etasje.
Spydde under halve fødselen gjorde jeg og.
Nå ble jeg igangsatt pga fostervannlekkasje, og må jeg det neste gang og skal jeg jammen heller ha ks. Alt endte med tangforløsning og jeg klarte nesten ikke p gå på flere uker. Har slitt med skader i ettertid og.

ORIGINAL: kiwi.

Ja, dessverre....

Godt det ikke bare er meg. Syns alle snakker om drømmefødslene sine og jeg blir misunnelig.
Jeg er bestemt på at jeg skal ha flere barn, og tenker at det umulig kan bli like ille. Det var så fælt at jeg egentlig hadde lyst til å hoppe utav sykehusvinduet i 3. Etasje.
Spydde under halve fødselen gjorde jeg og.
Nå ble jeg igangsatt pga fostervannlekkasje, og må jeg det neste gang og skal jeg jammen heller ha ks. Alt endte med tangforløsning og jeg klarte nesten ikke p gå på flere uker. Har slitt med skader i ettertid og.

Skal ikke klage jeg da skjønner jeg [8|]
Jeg vil også ha flere barn,og vil helst ikke ha KS. Men det kan bli spennende å se hva som skjer når det nærmer seg fødsel. Ser for meg at angsten kan komme for fullt [:(]

Ja husker den godt!! Det var en drømmefødsel så jeg håper jeg aldri glemmer hvordan det var! 

Husker den godt... Tror jeg vertfall.. hehe...

Husker at jeg tenkte etterpå.. "Var d bare d"... Så tror d gikk fint... Håper og krysser armer og bein for at neste fødsel blir like enkel..

(jeg ble satt igang med at di tok vannet,så alt gikk ganske fort.. hadde liksom ikke vondt så lenge)

har reflektert så mye over hele opplevelsen at jeg husker alt som ble sagt og gjort

ja husker godt de veldig godt alle sammen[:D]

Husker absolutt alt! [:)] Fikk ikke noe smertestillende for det gikk så fort så lå våken i mange timer den natten etterpå (fødte kl 21:35 på kvelden) [:)] Har bare gode minner!

delvis stemte jeg..husker ikke smertene og sånn. Hadde ikke noe smertelindring annet enn badekar, men husker ikke annet enn at det var forj*vlig vondt men til å holde ut(såvidt)[;)] Vannet mitt gikk spontant klokka ett på natta da jeg sto å pusset tennene..hadde vært på jobb samme dag, og oppe klokka sju (siste jobbdag før permisjon...fikk 12 timer permisjon før fødselen startet[8D]) - Så man kan jo si det sånn at jeg var vanvittig trøtt og sliten.. blacka ut i noen av rie"pausene", husker jeg kvapp til mens jeg sto og tviholdt meg i vasken på badet, hehe.. så husker jo ikke akkurat hvert minutt av fødselen, men det meste.. :)

Husker fødselen ja, men etter jeg kom hjem og de første ukene etter har gått i ammetåka.

Delvis .. [:D] jeg hodlt på så lenge at jeg følte til tider jeg så meg selv[X(] 2 døgn ..

Jeg husker det meste av det jeg fikk med meg, men jeg fikk ikke med meg alt.
Fikk ikke bedøvelse, alt gikk for fort (aktiv fødsel 2 timer), pulsen til vetlo falt, vist nok maaaangen folk på rommet (lege, jordmødre, sykesøstrer, osv...), men jeg vet ikke at det var så mangen der. Ble bare fortalt om det etter på.
Jeg konsentrerte meg om rier uten opphold, tissebegeret mitt som jeg ville spy i, men riene kom så ofte at jeg ikke fikk tid, osv...

Det gikk jo eeegentlig greit, men jeg har streng tatt ikke lyst å måtte gå igjennom det en gang til selv om jeg har lyst til at Iselinn skal ha søsken. [8|]

Hadde en fantastisk opplevelse med keisersnitt og vil mer enn gjerne gjøre det igjen [:)] Rask og pigg var jeg å husker alt [:)][:)]

Back
Topp