Husker dere Soho-sjokoladen?

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Jeg savner den fortsatt VELDIG.......

Flere som meg?
Har laga Facebook-gruppe... så kan vi prøve å bli lagt merke til. :D

Jeg er med i den store facebookgruppa. Men uansett hvor mange medlemmer den får kommer aldri sjokoladen i produksjon igjen, det har Nidar sagt. Kjipt...[&o]

ORIGINAL: Marlu

ja [&o]

men tror det finnes en facebook gruppe [;)]

søkte og fant ingen nemlig [:)]

ja husker den godt... tror det vr noe med holdbarheten som gjorde at nidar ikke kom til å prøve seg på den igjen...

Jaaa, namm! [:D]

I mellomtiden kan du se etter 'Ritter Sport Yoghurt' - den smaker ganske likt (men uten "knas" inni)!

nei. nidar kommer ikke til å produsere den igjen. vet ikke kor ej las det men hvertfall grunnen er at sjokoladene er laget av yoghurt å dermed skulle den stått i kjøleskapet. noe som var et problem eller noe for butikkane hvertfall. husker ikke helt hva som sto, men ifølge den artikkelen/brevet så kom ikke nidar til å produsere de igjen uansett.[:(]

Faen, ja, jeg husker den, og så mått du minne meg på den saken igjen? [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Tenk deg at du spiser yoghurt, men den har ikke stått i kjøledisken, den har derimot stått i godteridisken gudene veit hvor lenge og blitt sur..... [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

jaaaaaa, den husker jeg, det var den BESTE sjokoladen

Syns nidar kunne gitt fra seg oppskrifta til noen av de andre produsentene, jeg.. så kanskje vi kunne fått den igjen!!

Nå har jo freia kommet med sjokolade med yoghurt, så bør jo være mulig...

Ellers syns jeg jaggu butikkene kan tåle å ha den i frysedisken, jeg da!!! er jo flere frysedisker i butikkene, sånn generelt nå.. enn det var da soho kom.

VIL HA SOHO!!!!

og ritter sport yoghurt finner jeg i alle fall ikke noe sted, hvis den skulle være noe alternativ. i tillegg til at crispen var jo noe av det som gjorde soho ekstra god..

Savner den enda ja... Sukk...[:(]

Nå står jo barnemat-yoghurt i glass i vanlig butikkhylle.. så forskjellen på det og sjokolade med yoghurt er vel ikke så stor?

FAVORITT-SJOKOLADEN MIN!!!!!

Back
Topp