Husker dere POG?

Cam!lla

Forumet er livet
*MIA*
VIP
Kom over en isboks med POG når jeg rydda litt her... det må da kunne brukes til scrapping? [:D] Fikk lurt inn en på LO'en til hurtigkonken som pågår. [:D]

Hahaha[:D][:D][:D] Jeg har så vannvittig mye pog!!!! [:D][:D] Nevøen min pleier å leke med de når han er på besøk[:)] Fytti hvor mye penger jeg brukte på det altså[:)]  Kanskje det går an å gjenbruke noen av de[8D]

pog ja??

limte de fineste inn i skoledagbøkene mine på videregående jeg!!! og har fler liggende i en strut for å kunne mimre litt^^

ORIGINAL: mamma08julie

hva er pog?
[8|]

Spill/samleobjekt jeg (og halve verden) holdt på med på barneskolen. [8D]

flate runde papp/plast dingser som mann spilte med[;)]

"" Pog er navnet på et spill som var poluært fra tidlig til midten av 1990-tallet i USA, og fra ca. [link=http://no.wikipedia.org/wiki/1994]1994[/link] til [link=http://no.wikipedia.org/wiki/1997]1997[/link] i Norge "" (wikipedia)

et spill til å sammenligne mot melkekapsel-flipp spill. Gambling stil.

ORIGINAL: Asil

HVA ER POG??????[&:]

Dette er noe som tydeligvis kom etter min tid.. Aldri hørt uttrykket engang.. [8D]

ikke jeg heller....

åh sånne huska e vi spilte om[8D] hehe arti!!!!

Jah, lillebror lekte med de[:D]

De må passe til scrapping ja!

ORIGINAL: Kakebit

hva er pog?
[8|]

Spill/samleobjekt jeg (og halve verden) holdt på med på barneskolen. [8D]

Åååå, minner! [:D] Ditta va store ting på barneskule huska eg!

Åj...morsomt å mimre...dette hadde jeg MYE av...samla så det hyyyylte etter!!!
Tro hvor jeg har gjort av alle de??[8|][8D]

gøy å vite jeg har noe ikke alle har da. Er 27 i år og rakk et halvår med pog i storhetstida- og da må det sies at jeg spilte i skjul og med barn som var tre år yngre[:D][:D]  Poggene har vært valørløse frem til nå. De steg litt i affeksjonsverdi nå[:)][;)]

kanskje de havner på byttebørs?[;)]

Søren at jeg heiv 4 isbokser fulle for et år siden da. [8D]

Jeg lider av samlemani, så jeg spilte ikke med noen jeg ikke hadde fler en to like av i frykt for å miste noen, og jeg spilte lite og heller bare bytta, så alle så nesten nye ut. [X(]

Back
Topp