Husker dere for lenge siden

FrokenM

Forumet er livet
Februarlykke 2016
med den saken der jeg ble svindlet når jeg kjøpte en mobil telefon og aldri fikk den...

Hakke hørt noe før nå så jeg regnet med saken var henlagt.. men så fikk jeg brev i posten i dag om at damen var dømt til 150 dagers samfunnstraff subsidært 5 mnd fengsel og alle hun har lurt får pengene tilbake[:D]
Og seriøst , var en liste over mange hun hadde lurt .. 26 stykk.
Pluss at hun hadde en dom på seg fra trondheim tingrett der hun hadde lurt hele 68 stykker.

Men nå løste det seg iallefall[:D]

DERFOR er det lurt at alle anmelder, hadde det kun vært din sak så hadde den nok blitt henlagt ja, men siden du og alle andre anmeldte det får du pengene tilbake og damen straff[:)]

ORIGINAL: Black Beauty

DERFOR er det lurt at alle anmelder, hadde det kun vært din sak så hadde den nok blitt henlagt ja, men siden du og alle andre anmeldte det får du pengene tilbake og damen straff[:)]

Ja. heldigvis. Sånn at hun ikke slipper unna med dette.

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Ja, det husker jeg! Så bra at hun får sin straff og dere som ble svindlet får igjen pengene deres! [:)]

Ja det syns jeg også![:)]

Ja, det husker jeg! Så bra at hun får sin straff og dere som ble svindlet får igjen pengene deres! [:)]

[:)]

Oi, herregud....husker du snakket om det her for ei stund siden ja...Bra hu ble tatt da.

Back
Topp