Husker dere ensomtråden(e) mine?

Krølla82

Forumet er livet
Dere husker vel kanskje ensomtråden(e) mine  på generell og hvor deppa, lei meg og ensom jeg har vært.

Nå er jeg MYE gladere jeg begynner å bli bedre og bedre kjent med ei jente som er like gammel som meg og har en sønn som er 2 uker eldre enn Kristoffer. Hun bor ca 200 meter unna meg. Og naboen min som jeg nevnte har jeg også fått et mye bedre forhold til, vi har vært ute og trilla tur sammen, sittet ute og skravla. Syns det er kjempe koselig. Har også møtt ei kjempe hyggelig jente her inne også, og vi har også trillet tur sammen, håper det blir fler av de. Og jeg håper at jeg får mulighet til å møte enda fler av de jentene fra Hedmark her inne.

Jeg føler meg også mye bedre med meg selv etter at jeg starta å trene, jeg føler at jeg tør mer å si i fra og at jeg nå ønsker å bli sett i stedenfor å gjemme meg. For jeg vet at jeg har mye å by på og at jeg er en bra person. Jeg har også fått opp øynene for at jeg fortjener å ha venner, jeg kan være en god venn og noen vil faktisk ha meg som venn og setter pris på meg for den jeg er. Og det er en kjempe god følelse.

Jobbsøkinga går det så som så med,men jeg søker i vei og jeg skal ikke la meg stoppe av avslag. Det finnes en jobb der ute til meg, jeg har bare ikke funnet den enda.

Så til dere andre som sliter med de samme tingene som meg. Det finnes håp, du må ta tak i livet ditt og gjøre noe med det. Det er ingen andre som kan fikse det enn du.

Vil ønske dere en super helg alle sammen![:)]

SÅ utrolig bra å høre [:D][:D]

Så godt å høre Krølla82![:D] Flott at du forteller hvor godt du har det nå[:D]

Ønsker også deg en riktig god helg[:D]

Så utrulig kjekt å lese krølla! Du har absolutt nåke å by å og eg er sikker på at du er ein super venn å ha.

Det er så godt å kjenne at det "løsner" litt for ein, og at ting som virka som eit kjempehinder før, er piece of cake no.

Einaste som mangler no er at du får eit jobbtilbud![:D] Og for kvar dag som går,kjem du nermerer den dagen du får det.. Ikkje gi opp! KLem[:)]

ORIGINAL: AnaBanana

Du betyr noe! Aldri aldri glem det [:)]

Flink du er snuppa, stå på [:D]

Takk takk.[:)]

Det skal jeg ALDRI glemme![;)]

Så utrolig godt å høre!!!
Stort av deg å dele dette med oss augustmammaer. DU ER UNIK, vet du det? [:D]

Krysser fingre, tær, hår, knær ænd boooobs for at du får jobb snart[:)][:)][:)][:)][:)]
STÅ PÅ!!!

Ha en fantastisk helg sjøl, søte deg[:D]

ORIGINAL: Lopez Kat. Von D

Så utrulig kjekt å lese krølla! Du har absolutt nåke å by å og eg er sikker på at du er ein super venn å ha.

Det er så godt å kjenne at det "løsner" litt for ein, og at ting som virka som eit kjempehinder før, er piece of cake no.

Einaste som mangler no er at du får eit jobbtilbud![:D] Og for kvar dag som går,kjem du nermerer den dagen du får det.. Ikkje gi opp! KLem[:)]

Takk takk. Ja det er så deilig følese og føle at noen faktisk ønsker å ha noe med meg å gjøre og jeg tør å la meg selv stole på de. Det er utrolig befriende.

Ja nå mangler bare jobbtilbud. Jeg har flere søknader inne nå, hvor søknadsfristen ikke har gått ut så skal se den av de er jobben jeg får meg! Vi satser på det![:D]

Ååååååååå dette var kjempekoslig å høre!!!!!!!, har tenkt mye på deg og har gått å håpa på at ting kunne ha løstna for deg nå, for det fortjener du og så kommer denne koslige meldingen[:)][:)][:)]

Husk: Det finnes bare en av deg, så ta godt vare på deg selv!!!!

ORIGINAL: My little love

Ååååååååå dette var kjempekoslig å høre!!!!!!!, har tenkt mye på deg og har gått å håpa på at ting kunne ha løstna for deg nå, for det fortjener du og så kommer denne koslige meldingen[:)][:)][:)]

Husk: Det finnes bare en av deg, så ta godt vare på deg selv!!!!

Nammen så snill du er da.[:)] Kjempe koselig at du har tenkt på meg da.

Ja det går mye bedre nå. Jeg føler at jeg går med rak rygg nå og ikke prøver å gjemme meg og det er et STORT steg i riktig rettning for meg. Det har ikke vært lett dette,men så absolutt verdt det...nå er det bare å fortsette fremover og se og oppleve alt det flotte fremtiden har å by på. Jeg har liksom ikke trivdes helt her jeg bor før nå, nå føler jeg at dette vikrlig er hjemmet mitt og her hører jeg til.[:)]

Back
Topp