shiby Forumet er livet 17 Jan 2010 #1 Flere enn meg som hadde en slik når dere var mindre?? [:)] Kom over en nettside som selger slike, synes de er så søte [:D]
Flere enn meg som hadde en slik når dere var mindre?? [:)] Kom over en nettside som selger slike, synes de er så søte [:D]
Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 17 Jan 2010 #2 Ååå,de husker jeg søskenbarnet mitt som er litt eldre enn meg hadde,og jeg syns de var sååå søte...[:D]
Ååå,de husker jeg søskenbarnet mitt som er litt eldre enn meg hadde,og jeg syns de var sååå søte...[:D]
shiby Forumet er livet 17 Jan 2010 #5 ORIGINAL: babyT Jeg hadde en slik, og den het "Jeju". Hehe, så søtt [:D]
Zera Forumet er livet 17 Jan 2010 #6 ÅÅÅÅÅÅÅÅååååååå ja ! ! ! ! Husker støresøsteren min hadde 2 sånne.. ÅÅåå de er bare så shjønne ! ! ! ! [:D][:)]
ÅÅÅÅÅÅÅÅååååååå ja ! ! ! ! Husker støresøsteren min hadde 2 sånne.. ÅÅåå de er bare så shjønne ! ! ! ! [:D][:)]
MICAmor Forumet er livet VIP 17 Jan 2010 #7 [:-]Har min ennå.. Aldri hatt hjerte til å kvitte meg med "Tottebasse"[;)]
shiby Forumet er livet 17 Jan 2010 #8 ORIGINAL: MICAmor [:-]Har min ennå.. Aldri hatt hjerte til å kvitte meg med "Tottebasse"[;)] Kjekt å ta vare på slike minner da [:)]
ORIGINAL: MICAmor [:-]Har min ennå.. Aldri hatt hjerte til å kvitte meg med "Tottebasse"[;)] Kjekt å ta vare på slike minner da [:)]
*snusken86* Forelsket i forumet 17 Jan 2010 #9 åååå di er så søte[:D] (di ligner på babyen til søstera mi[:D])
shiby Forumet er livet 17 Jan 2010 #11 ORIGINAL: *snusken86* åååå di er så søte[:D] (di ligner på babyen til søstera mi[:D]) haha[:D]
shiby Forumet er livet 17 Jan 2010 #12 ORIGINAL: Undrer Norsk nettside? Ja [:)] http://lilleollebolle.no/monchhici-c-137_171.html
4 4 snart 5 Glad i forumet 17 Jan 2010 #15 har også min ennå,og snuppa leker masse med den[:)] morsomt å gi den sutta...
B bondekone Forumet er livet 17 Jan 2010 #17 jeg og hadde slik husker søsteren min hadde en som var rimelig stor
*LC* Gift med forumet 17 Jan 2010 #18 ORIGINAL: Ida82 Å der vekket du gamle minner[:)] Hadde en slik jeg også[:)]