Husker dere den tråden..

Frk KabelSatan

Elsker forumet
vi hadde her inne for lenge siden, om rare ting som naboer gjorde?? [:)]

Husker det var noen som fortalte om en nabo som dreiv å pussa båt hele året, for så å sitte i den i oppkjørselen og late som han var på båttur bl.a.
Var så mange morsomme innlegg i den!![8D][:)]

Noen som vet hvem jeg mener som klarer å snuse den frem igjen?![:D][:D]

he he, den tråden her gleder jeg meg til å lese om noen finner den...

ORIGINAL: Kineblomst

he he, den tråden her gleder jeg meg til å lese om noen finner den...

Samme her[:D]

Kan man ikke bare starte en ny?
Naboene har sikkert ikke slutta å gjøre rare ting [8D]

JEG FØRST!!!![:-]
Har så mye på hjertet ang naboene mine altså.. men har aldri giddet å lage "vet dere hva jeg så"-tråder..[8D]

Og alt dette gjelder naboer i naboblokkene da, på balkongsida vår[8D].. (blokkene er tette)

*En nabo til venstre har svære vinduer, og en svæææær led-tv klin oppi vinduet. Han ser hardporr konstant![:-][8|] Kan liksom ikke unngå å få det med seg, nå som det er mørkt ute konstant.

*En nabo rett fram har vaskedilla[:-] Vasker og skurer og pusser og gnikker konstant![:-] Greit nok det forøvrig, men om hun kunne satt seg på ræva et øyeblikk en gang i blant, så hadde jeg ikke hatt så dårlig samvittighet for egen møkk[X(]

*Og en nabo til høyre.. wow, vet ikke helt hvor jeg skal begynne.. I allefall, hun har tydelig en ettroms - vinduer fra gulv til tak, og ingen gardiner..[8|] Var ute på balkongen en gang og hun satt med en laptop.... og så får jeg brått med meg at hun.. sansynligvis sitter på webcam med noen.. dirty business..?[X(]

Så var det i sommer, vi satt ute på knøttebalkongen vår og spiste, og hørte sånn fryktelig jamring og grining. Det var da denne naboen.. er ikke mer enn 10m mellom blokkene tenker jeg, så man hører jo godt når vinduene er åpne.
Og det var sånne "lyder" som gjør at man føler man bør ta en titt for å se om alt er bra..[X(] hun sto i dette rommet sitt og greiiin og greeein, hadde en mann der også.. hittil er det kanskje ikke så "rart", men så kommer hun bort til vinduet, eller døra om du vil, men hun har ikke balkong, bare sånn rekkverk. Og der lener hun seg over og tar dyyyyype pust, mens hun har sånn hvit maske på seg[:-] sånn som var pop i kina elns midt i svineinfluensan[8D] sto der en stund og kava, så gikk hun inn igjen.. så går det et par minutter, så kommer hun ut av blokka, og løper tulling gjennom gården mens hun hylgriner.[:-][X(]

Og han mannen sto i vinduet og så etter henne. Han så at vi hadde fått det med oss, og liksom bare trakk på skuldrene..[8D]
Det virket ikke som om han hadde gjort henne noe altså, det var liksom bare som om hun hadde fått helt klikk[:-]

Mannen i båten, han er MIN!!! Altså min nabo[:D][:D]   Tror jeg kommenterte i den tråden hverttall, så hvis ikke, er det flere crazy båtmenn rundt omkring.  Men jeg har ingen anelse om hvordan jeg finnerinnlegg fra tråder sålangt tilbake da?![8|]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=21318931&mpage=1&key=nabo�

Back
Topp