husker dere da i aug08?

TauZa

Forumet er livet
når vi nærma oss slutten..

drev vi å var på føden i tide og utide og ringte ditt støtt og stadig?

Gikk på vekst kontroller og ekstra ultralyder i enningen?

Syns det er sånt ett renn på sept 10.

Ja, jeg husker det altså! Og jeg savner det, er så innmari misunnelig på alle dere som er gravide nå!

ORIGINAL: Reinbue

Ja, jeg husker det altså! Og jeg savner det, er så innmari misunnelig på alle dere som er gravide nå!

Jeg signerer ALT reinbue skriver

ORIGINAL: ..christine..

[8D]

Mins ikke det var sånn her nei. [;)] Men husker dere maste på at jeg skulle ringe når slimproppen min hadde gått. [:D] Og det var første og nest siste gang jeg ringte de. Andre gangen var for at vannet hadde gått. [:)] Men nå har vi havnet på ett forum hvor mange har født for tidlig og flere har diabetes...er vel derfor disse vekst kontrollene?

ja men jeg tror nok der befinner seg noen hysteriske også.. 

ORIGINAL: ..christine..

ORIGINAL: TauZa

ja men jeg tror nok der befinner seg noen hysteriske også.. 

[:D]

Hihihih. Jeg ringte føden 2 ganger. Første gangen var dagen før jeg fødte og da ble vi enige om at jeg skulle opp ditt neste morgen kl 8. Andre gangen var kl 15 dagen etterpå, 3 timer før jeg fødte[8D].

Og besøkene mine til jordmor eller lege ble ikke noe annerledes enn før der på slutten heller såh... hihi vittig :P

Hehe[:D] Det er vel litt sånn at hvis først noen begynner, blir det liksom normalt, og da er det jo mye lavere terskel for alle andre å begynne å ringe, dra inn, skaffe seg ekstrakontroller osv. ?

Jeg fikk aldri ringt til føden, jeg... Det var et helsikes vær, og telefonlinjene var nede[&:] Holdt på å bli til at vi bare ble hjemme, for jeg hadde hørt at man ikke skulle dra på føden uten å ha ringt først[:D] Mye rart man har for seg når ting står på...

Tror MANGE er vel hysteriske, men på den andre siden er det bra med ekstra kontroller dersom man blir "roligere" av det......

Selv var jeg på 7-8 ultralyder pga dovendyret i magen..... jeg kjente henne ikke, og de var bekymret.... [;)] + at jeg var innlagt i uke 23 med store blødninger....

Og så ringte jeg føden når jeg hadde lekket fostervann i flere dager... (fikk litt kjeft for ikke ha ringt flere dager før....[&:])

Oi, langt og bare tull dette, men JA, jeg syns mange stresser unødvendig! [:D]

Det er samme tendensene inne på oktober...[;)]
Men for noen av de har det jo resultert i at de har funnet noe "galt" osv...[&:]

Jeg ringte først når jeg hadde hatt rier i 5 timer og begynte å blø masse...[;)]
Men så vare jeg på kontroll annenhver dag siste uka og da... Høyt blodtrykk og myyyyyye vann i kroppen..[8D]

hmm jeg ringe føden 2 ganger.. ringte pga slimproppen pga den gitt litt tidelig og forde han trua med å komme i uke 34 så de ville ha beskjed..

gang nr to var da vannet gikk..

og og en tredje gang så ringte jeg for å spørre om jeg kunne spise middag hos et vennepar før jeg kom inn for å bli lagt inn pga antibiotikakur pga prematur vannavgang[;)]

men var på ul 7 ganger pga blødninger... gadd ikke gå å fundere på om jeg hadde mistet..

Ja det synes jeg og! Himmel så mye action! Og aldri hørt så mye om vekstavvik før som jeg har gjort den siste mnd [&:]

Back
Topp