Husker dere?..... *ang graviditet*

august2011luringen

Andre møte med forumet
At svangerskapstegnene forsvant? Har ikke følt meg gravid det hele tatt de siste dagene...[8|]
Kvalmen er liksom borte, puppene ikke ømme, tisser ikke like mye, ingen voksesmerter i livmor osv osv osv...

Også har jeg vært så dum at jeg fant hjertelyden til småen på søndagskveld med Angelsound (var da 11+6) også har jeg ikke funnet den siden... Var på første svskapskontroll i går og legen fant den heller ikke [:'(]
Er klar over at det står 16 uker + på Angelsounden men jeg måtte bare høre de små dunkene!

I dag er jeg 12+4 og nå er jeg usikker på om det er en baby inni der lengre! Æsj asså [8|]

ORIGINAL: Holie

Krysser fingrer og tær og sender deg en god klem, og håper alt er som det skal[:)]

Kjipt når det blir slik at man går rundt å bekymrer seg..

ORIGINAL: august2011luringen

At svangerskapstegnene forsvant? Har ikke følt meg gravid det hele tatt de siste dagene...[8|]
Kvalmen er liksom borte, puppene ikke ømme, tisser ikke like mye, ingen voksesmerter i livmor osv osv osv...

Også har jeg vært så dum at jeg fant hjertelyden til småen på søndagskveld med Angelsound (var da 11+6) også har jeg ikke funnet den siden... Var på første svskapskontroll i går og legen fant den heller ikke [:'(]
Er klar over at det står 16 uker + på Angelsounden men jeg måtte bare høre de små dunkene!

I dag er jeg 12+4 og nå er jeg usikker på om det er en baby inni der lengre! Æsj asså [8|]

Ned med skuldrene, slapp av, dette går nok fint. Skaff deg en time til privat ultralyd hvis du er bekymret - det er verdt de pengene å kunne puste rolig etterpå og VITE at alt er i orden og ikke bare måtte tro på det [:)] Klem til deg [:)]

Jeg var hos lege i uke 12, og hun fant ikke hjertelyd til meg heller. Fikk høre at det var normalt, så satser på at alt er som det skal være hos deg[:)]

få deg en privat ul. Det er verdt pengene, så slipper du å gå og lure i ukesvis!

ORIGINAL: Emmerense

senk skuldrene! Det er HELT VANLIG å ikke finne hjertelyd så tidlig. Jordmor lytta ikke før etter ordinær UL hos meg. Syns rett og slett det er veldig rart at legen prøvde å finne den så tidlig. Jeg liker ikke angelsound, nettopp fordi den rett og slett får folk mer engstelige enn får dem til å slappe av.Og frafall av svangerskapsplager er heller ikke unormalt. Jeg skjønner at du er engstelig da.

Ja jeg vet at dette er mye min egen feil siden jeg "måtte" lytte...! [:'(]  Husker bare ikke at jeg mistet "tegnene" sist!

Takk for svar damer! Hadde håpet at ca alle mistet tegnene sine på denne tiden [8D]
Har fått ul den første feb så er bare noen få dager med ikkevitetanker igjen [:)]

Jeg hadde ingen tegn på graviditet når jeg var gravid. Ingen symptomer i det hele tatt.
Men du kan jo ta en privat ul som nevnt over hvis du vil være sikker.

Jeg skaffet meg aldri en sånn angelsound, nettopp fordi ei venninne av meg opplevde det du opplever nå...alt var i orden der, men hun engstet seg veldig, helt unødvendig..[:)]

Men du, hvis du er 12+4 kan vi vel få vite hvem du er? [;)]
Nysgjerrig?? Jeg??? Aldri....[:-]

ORIGINAL: Tingeling2010

Jeg skaffet meg aldri en sånn angelsound, nettopp fordi ei venninne av meg opplevde det du opplever nå...alt var i orden der, men hun engstet seg veldig, helt unødvendig..[:)]

Men du, hvis du er 12+4 kan vi vel få vite hvem du er? [;)]
Nysgjerrig?? Jeg??? Aldri....[:-]

Dersom alt ser bra ut på ul på tirsdag, sier jeg hvem jeg er! [:D] Håper jeg får med bilde også da, så dere får se lille nurket [;)]

Back
Topp