Husker dere alle sammen på ?

Krøllo

Elsker forumet
Å ta Folat ? Viktig viktig 

Jepp. Har kjøpt enn sånn gravid "pakke", så jeg tar fire tabletter fra den + ølgjærtabletter pga håravfall. Regner med at jeg slutter å miste hår litt senere i graviditeten, men skal fortsette å ta de, ellers blir jeg nesten skallet når babyen er ute

sånn gravidpakke her å :)

Jeg tar sånne multivitaminer til gravide, det er inkl. folat, og så ekstra magnesium og crinone av legen da.
Må bare huske å ta alt, men da har jeg iallfall gjort mest mulig å ta bort sjansen å miste igjen...

Tar folat og Omega 3 kapsler hver dag, men nå har jeg faktisk glemt dem i noen dager.. Skal ta dem senere idag =)

Jepp tar det daglig. ( har hendt en eller 2 dager at jeg har glemt)
Var vanskelig å få til å ta dem da svigers var her 5 dager på besøk. De vet nemlig ikke noe ennå. Men fikk det til allikevel..

Så bra at mange er flinke  Jeg burde vel ta  noe omega 3 jeg og, men jeg er ganske sikker på at jeg spyr om jeg prøver å svelge en slik kapsel..

litt_stressa skrev:
Jepp. Har kjøpt enn sånn gravid "pakke", så jeg tar fire tabletter fra den + ølgjærtabletter pga håravfall. Regner med at jeg slutter å miste hår litt senere i graviditeten, men skal fortsette å ta de, ellers blir jeg nesten skallet når babyen er ute

Hvor får dere kjøpt sånn "gravid pakke"? Jeg tar bare folat jeg...

Jeg tar folat, multivitamin og tran. Det burde holde.. :) Hender at jeg glemmer en dag i ny og ne, men det kan umulig gjøre noe.. Tok jo folat i 2 mnd før jeg ble gravid.. så den lille har fått folat fra første dagen..

Jeg tar den gravidpakken til lifeline:) Skulle inneholde alt en skulle trenge fikk jeg beskjed om:)

MittAndre <3 skrev:

litt_stressa skrev:

Jeg kjøpte på apoteket. Mener det er folat, magnesium og kalsium i en, blåbær i en og så to med omega3

litt_stressa skrev:

MittAndre <3 skrev:

litt_stressa skrev:

Jeg kjøpte på apoteket. Mener det er folat, magnesium og kalsium i en, blåbær i en og så to med omega3

Ok, takk for svar! Skal ta en tur innom apoteket imorgen og se om jeg ser en sånn pakke :)

Jepp :) Kjøpt gravid-pakke på apoteket :)

sakkosekk skrev:
sånn gravidpakke her å :)

samme her

Yes, tatt folat siden vi begynte som "prøvere" igjen og tar tran hver kveld også :)

Back
Topp