Husker dere å knipe?

Susie_89

Flørter med forumet
Føler eg glømmer å knipe flere dager enn eg husker det! >.<

Sent from my iPhone using BV Forum

Har periodar der eg er flink og periodar der det vert heilt gløymt.. er inne i sistnevnte no :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ikke så god på huske på det nei...

Vi får minne hverandre på det!!!

Det må vi gjøre!
Slutta nesten helt å knipe i det siste, for jeg har følt meg stram nok :p ikke noe urinlekkasjer, ikke engang når jeg nyser, har god kontroll over muskulaturen osv. Men i kveld kjente samboer etter litt inni der, første gang på 6 uker siden noe har vært inni der, og jeg kjente ikke at noe var der engang... han sa og det var tøyelig der.

Så her skal det knipes fremover ja!!

Aldri gjort det:eek:
Så bør absolutt begynne :)
Mannen har dog ikke klaget:D

Glømte meg litt etter første! Kunne ikkje hoppe eller nyse! Hehe, men er bedre der nede denne gang, men redd det er for tøyelig for et supert sexliv;p

Husker det hver gang jeg ser denne tråden;)

I går knep jeg 4 ganger :) altså 2 perioder i løpet av dagen da jeg knep 10 × 12 sek, 1 gang jeg knep 10 × 15 sek, og 1 gang jeg knep 5 × 18 sek. :)

I dag har jeg bare huska å knipe 1 gang, 10 × 12 sek, så nå må jeg huske å knipe igjen.

Husk å slappe av like lenge da jenter! Ellers kan samleiet bli smertefullt, om du ikke har kontroll på når skjeden er avslappet også! (Snakker av erfaring, 10 år med vestibulitt! Sammentrekninger i skjeden)

Uff, er dårlig til å huske...har jo også bekkenøvelser jeg også må gjør som jeg har fått fra fysio. Ikke så lett å huske med ei som gråter hver gang hun blir lagt ned...

Husk å knipe, jenter:D

Må få opp denne igjenn etter mors 6ukers kontroll! Alt såg fint ut, men å høre legen sei ; Ja her må det trenes! Var ikkje veldig kjekt;p må innrømme kniping he ikkje blitt gjort siste vekene >.< so om ej vil ha et sexliv og ikkje tisse på meg om få år må eg kniiipe for fullt frammover;)

Åj! Har aldri gjort dette jeg heller...
Blir spennende på min 6 ukers kontroll nå kl 14:00:eek:

uff jeg hater dette:rolleyes: Jeg var på 6 ukers kontroll i går og legen så at jeg hadde knipt, men jeg måtte fortsette å knipe…hvor lenge skal man holde på med dette? aaaah no dritt:D

Fikk ikke time til legen min før ut i juli, da er det mer som 6 uker siden fødsel, så får knipe som jeg er gal frem mot den timen :) vil ikke høre at han sier ''du må nok knipe litt mer'' denne gangen også..

Var hos legen i dag. Baby er 8 1/2 uke gammel og jeg var ikke klar over at jeg skulle på "6 ukers kontroll".

Når baby var 2 uker var jeg hos legen og fikk prevensjon.

Så jeg følte meg litt dum i dag, når legen lurte på hva jeg gjorde der.
"Eh, jo - 6 ukers jo troll. Tenkte du kunne sjekke meg nedentil pluss kjenne om livmor har trekt seg tilbake" .

Da lo hun godt.
Det var tydeligvis ikke vanlig å gjøre når man hadde hatt en "ukomplisert" fødsel.

Jaja, men fikk sjekket jern og stoffskiftet i det minste da....:confused:

Var hos legen i dag. Baby er 8 1/2 uke gammel og jeg var ikke klar over at jeg skulle på "6 ukers kontroll".

Når baby var 2 uker var jeg hos legen og fikk prevensjon.

Så jeg følte meg litt dum i dag, når legen lurte på hva jeg gjorde der.
"Eh, jo - 6 ukers jo troll. Tenkte du kunne sjekke meg nedentil pluss kjenne om livmor har trekt seg tilbake" .

Da lo hun godt.
Det var tydeligvis ikke vanlig å gjøre når man hadde hatt en "ukomplisert" fødsel.

Jaja, men fikk sjekket jern og stoffskiftet i det minste da....:confused:
Tror det er forskjellig fra lege til lege. Min sjekket dette og har hørt om flere som blir sjekket der som standard kontroll ved 6 uker. Da han sjekket hos meg så lurte jeg på om det var nødvendig med at jeg ende opp med keisersnitt, han sa det var standard men frivillig...

Back
Topp