Husker dere å knipe damer?:)

gullkorn

Elsker forumet
Så på Sigrid blir mamma i går. Og når hun sjekket ståa etter fødsel var det helt slapt inni der:P
Så det er viktig å huske knipetrening!;)

Med denne tråden kan vi bli minnet på dette hver dag :)

Kniiiiip!;)

Jeg tenkte på dette i dag. Det er jo logisk at man kniper etter fødsel, da skal man jo bygge opp styrken igjen etter ødeleggelsene. Men om man kniper før, vil ikke bare dette gå opp i spinningen når ungen kommer og ødelegger og strekker i alle musklene?

Jeg har sett at en god grunn til å knipe før fødsel er for å ha en enklere fødsel, men mine fødsler kunne ikke vært enklere. Så hoho jeg prøver å finne grunn til å slippe å knipe frem til fødsel ;)

En godt trent bekkenmuskulatur er spenstigere og tåler mer påkjenning. Fare for komplikasjoner etter fødsel (slapp muskulatur, fremfall, lang opptrening) blir mindre dersom musklene er sterke i utgangspunktet

Og jeg HATER sånne tråder!!!!!

Argh. Men ja jeg kneip. 3*10 sek

En godt trent bekkenmuskulatur er spenstigere og tåler mer påkjenning. Fare for komplikasjoner etter fødsel (slapp muskulatur, fremfall, lang opptrening) blir mindre dersom musklene er sterke i utgangspunktet

Og jeg HATER sånne tråder!!!!!

Argh. Men ja jeg kneip. 3*10 sek
Hahaha!! Måtte flire litt av denne:P

Flink pike! Jeg kniper etter jeg har lagt meg for kvelden.. Sååå kjedelig! Men hadde ingen plager etter fødselen sist, så må være flink denne gangen også -.-

Jeg kniper allerede regelmessig fordi jeg har slitt litt med lekkasjer når jeg trener og jeg syns det er veldig slapt i forhold til før. Men greit å bli minnet på det. :)

Jeg har gjort det litt innimellom. Men hvor mange ganger skal man gjøre det? Og hvor lenge om gangen? Feks 5 ganger etter hverandre i 5 sek?

Jeg har lastet ned en sånn knipe-app jeg. :p

Den appen skal jeg prøve! jeg syns det har blitt vanskeligere å holde i 10 sek etter at jeg ble gravid igjen - noen flere som har registrert dette? Pussig syns jeg ;-) Gjør det bare sporadisk, men selvsagt kniper jeg rett nu :D

Haha! Knipe-app.. Men det er sikkert lurt. Jeg strever med å huske.

Jeg er absurd dårlig på å knipe! Det finnes ikke mer irriterende trening! ;) :P Jeg har født to og aldri hatt problem med der nede. Jeg klarer å knipe, men ikke holde,men kjenner godt når jeg kniper. Har egentlig aldri klart å holde. Jeg kniper, så merker jeg aldri når det slipper og, det bare dabber liksom av før jeg får begynt å holde :P Men jeg kommer til å være flinkere denne gangen! Jeg tror neppe at jeg kommer unna med 3 fødsler uten å lekke til slutt hvis jeg fortsette latskapen ;)

Kniper jevnlig her.. Spesielt nå siden det ofte føles som eg holder på å tisse på meg etter eg ble gravid.. Må på do hele tiden :(

Så på Sigrid blir mamma i går. Og når hun sjekket ståa etter fødsel var det helt slapt inni der:p
Så det er viktig å huske knipetrening!;)

Med denne tråden kan vi bli minnet på dette hver dag :)

Kniiiiip!;)
Hvor så du det programmet? Har også lyst til å se det igjen, ho er kul :joyful:

Kniiiiip:P

Back
Topp