Husker dere å knipe da?

lisasmurf

Betatt av forumet
Viktig å trene opp igjen knipe muskelen! Bare en liten påminnelse. [;)]

nei du det har jeg helt glemt [8D]

uff, det er jeg for dårlig på.. for å være helt ærlig har jeg ikke gjort det etter fødsel[&:][&:] ikke bra!

Nå begynnte jeg å knipe som bare f.. her [8D]

Kniper litt innimellom, men burde vært flinkere[8D]

he he...jaaaaaaaaada :P (litt innimellom når eg komme på det..men lita av det)

Nja....må flinkere til det der..

Jeg har vært skikkelig dårlig på knipingen[&:] Tok meg et knip nå, haha, men det hjelper nok heller lite[8D]

Godt det er noen som minner oss på det [:D] [:D] [:D]
Blir glemt i den travle hverdagen..

Her kan dere bestille gratis dvd så lærer dere riktig teknikk:

http://www.corewellness.no/accessible/Default.aspx

...også får man jo trent resten av kroppen litt og da.... [:)]

Lett og glemme! Jeg glemte det etter Thuva ble født og det merka jeg når jeg gikk med edward. Beklager intim detalj,, men det kjentes ut som innvendig holdt på å skli ut. Nå kniper jeg hver gang jeg er på do pluss at jeg får ei skikkelig bekkenbunnstreningsøkt når jeg er på mor barn trening. Det begynner å hjelpe.

Alle monner drar, et knip her og et knip der er bedre enn ingenting. Så knip i vei jenter!

jeg er med i et bekkenbunnsprosjekt via Ahus. Så jeg er på knipetrening og vanlig trening 1 gang per uke.. styrken blir målt regelmessig for å se fremgang. Og vi må ta knipeøvelser hjemme hver dag... MANGE. Også har vi lært å gjøre det riktig i forhold til all muskulaturen der nede [:D]

Så, JA, jeg kniper MYE [:D][:D]

Hjemme følger jeg dvd til Kari Bø hver dag.

ORIGINAL: *Starwish*

jeg er med i et bekkenbunnsprosjekt via Ahus. Så jeg er på knipetrening og vanlig trening 1 gang per uke.. styrken blir målt regelmessig for å se fremgang. Og vi må ta knipeøvelser hjemme hver dag... MANGE. Også har vi lært å gjøre det riktig i forhold til all muskulaturen der nede [:D]

OI! Så flink!! Men hvordan i huleste måler de styrken????? [8D][:D] 

ORIGINAL: Tante Catti

ORIGINAL: *Starwish*

OI! Så flink!! Men hvordan i huleste måler de styrken????? [8D][:D] 

De måler bla med ultralyd nedentil OG med et instrument som føres inn i skjeden også måler det ulike typer styrke alt etter hvordan type kniping en gjør [:D]

Har blitt en del kniping i det siste i forbindelse med mammatimene på Sats.
Merker effekten allerede, så det er ikke så mye som skal til.

Back
Topp