Huskeliste for tredje trimester

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tonje
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tonje

Guest
Nå er mange av dere kommet godt inn i tredje trimester. Linken i dette innlegget inneholder tips og råd til ting som kan være verdt å tenke på og huske på nå i ukene før fødselen.

Les huskelisten for tredje trimester her :)

Har dere begynt med noen av punktene i denne huskelisten enda?
Dersom dere ikke har det, når tenker dere å begynne?

Jeg husker at jeg angret på at jeg ikke leste meg opp på søvn på babyen før fødselen. Jeg kjøpte en del bøker om søvn og tips til å få babyen til å sove, men når jeg leste de var jeg så i ørska fordi jeg fikk så utrolig lite søvn. Skal finne frem bøkene nå og repetere dem før fødselen. [emoji4] Håper jeg får en sove-baby denne gangen [emoji4]

Jeg husker at jeg angret på at jeg ikke leste meg opp på søvn på babyen før fødselen. Jeg kjøpte en del bøker om søvn og tips til å få babyen til å sove, men når jeg leste de var jeg så i ørska fordi jeg fikk så utrolig lite søvn. Skal finne frem bøkene nå og repetere dem før fødselen. [emoji4] Håper jeg får en sove-baby denne gangen [emoji4]

Har du gode anbefalinger på bøker om søvn? Hørtes lurt ut, burde kanskje ha lest meg opp på det selv. Er førstegangs, så det har jeg ikke tenkt over.

Back
Topp