Huskeliste for tredje trimester

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Eve

Guest
Her er en huskeliste for tredje trimester.

Dere nærmer jo dere i stormfart nå, er dere klare? :)

Har dere mye klart? Noe dere mangler?

Det var en god liste☺ Vi har vel faktisk ingenting på plass, men arver både dyner, vippestol, seng og litt småtteri - så det kommer☺ Har begynt å strikke babyklær og tenkte å se på vogn til helga. Synes det er greitt å ta litt av gangen slik at vi ikke har alt på plass og bare må bruke de siste månedene på å vente!

Det var en god liste☺ Vi har vel faktisk ingenting på plass, men arver både dyner, vippestol, seng og litt småtteri - så det kommer☺ Har begynt å strikke babyklær og tenkte å se på vogn til helga. Synes det er greitt å ta litt av gangen slik at vi ikke har alt på plass og bare må bruke de siste månedene på å vente!

Det er vel noe av sjarmen i denne perioden og, og ikke stresse med noe? :)

Ja, må slappe av nå mens vi enda bare er to. Blir nok travelt nok når hun lille kommer tenker jeg

Det tror nok jeg og :) Alltids nok å tenke på da, samt i slutten av svangerskapet har man heller ikke noen garantier med tanke på formen og å komme seg rundt :) Bestandig en god unnskyldning for shopping ;)

Her har vi de fleste store tingene på plass bortsett fra soveplass og stelleplass, og det kjennes veldig godt for en som er litt i overkant glad i å planlegge og vite at ting er i orden... :rolleyes: Det vi derimot mangler oversikt over er småtingene som kan komme godt med, og som en litt forvirra førstegangsfødende ikke heeelt har satt seg inn i. Sinksalver og puppeinnlegg og babydyne og pumpeutstyr, alle sånne små, praktiske ting. Har heldigvis litt mer tid på oss til å skjønne hva vi bør ha i hus til frøkna kommer. Og butikkene stenger kanskje ikke bare fordi jeg føder heller :shy:

Back
Topp