Huskeliste for andre trimester

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
Siden dette er 4. Svangerskap å en på 9 mnd, så har vi det meste [emoji4] så blir ikke så mye shopping på oss [emoji4] må ha tripptrapp stol eneste...

Så flott! Hva er det dere mangler nå?
Mangler en del enda [emoji12] besteforeldrene ville kjøpe vogn til baby, så det trenger ikke vi tenke noe særlig på [emoji4] men mangler nok litt utstyr enda, som brystpumpe, ammepute, litt mer klær, overmadrass, ny seng til oss (den vi har nå er for dårlig til at jeg klarer å sove i den lenger enn ut andre trimester), lammeskinn. [emoji4]

Må ha seng og madrass, pluss litt dilldall til stelleplassen. Ellers venter vi med flere innkjøp kanskje bortsett fra litt klær til baby er her. Første ganga kjøpte vi så mye vi aldri fikk bruk for, nå vil vi heller prøve oss frem og se hva baby liker og ikke.

Må ha seng og madrass, pluss litt dilldall til stelleplassen. Ellers venter vi med flere innkjøp kanskje bortsett fra litt klær til baby er her. Første ganga kjøpte vi så mye vi aldri fikk bruk for, nå vil vi heller prøve oss frem og se hva baby liker og ikke.

Den der kjenner jeg meg veldig igjen i fra førstemann her og :P greit å ha bilstol, seng, vogn og litt klær ellers ordner man mye etter hvert :)

Mangler en del enda [emoji12] besteforeldrene ville kjøpe vogn til baby, så det trenger ikke vi tenke noe særlig på [emoji4] men mangler nok litt utstyr enda, som brystpumpe, ammepute, litt mer klær, overmadrass, ny seng til oss (den vi har nå er for dårlig til at jeg klarer å sove i den lenger enn ut andre trimester), lammeskinn. [emoji4]

Godt mann har god tid enda da :) Ikke noe stress enda akkurat... :)

Den der kjenner jeg meg veldig igjen i fra førstemann her og :p greit å ha bilstol, seng, vogn og litt klær ellers ordner man mye etter hvert :)
Ja, vi har alt det andre. Kunne tenke meg et elastisk bæresjal, og en bilstolpose, men det behovet har vi ikke før til vinteren. Har solgt unna masse vi aldri brukte forrige gang, denne ganga har jeg tenkt å gjøre det fortløpende etterhvert som vi slutter å bruke tingene. Handla jo inn en del til nr to også som aldri ble brukt, så klær mangler det iallefall ikke.

Vi har det viktigste på plass :) Det er så klart deilig å være ferdig med 1. trimester :) gleder meg siste innspurt jeg da ;)

Back
Topp