Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker man bare vanlig fuktighetskrem da eller?
Hanne Caroline Moen
On Iphone 4
..å smøre dere mellom endetarmen og skjeden for å prøve å i unngå rifter. Jordmoren min anbefalte annenhver dag fra uke 35, og oftere mot slutten.
Har det virkelig noen funksjon?
Noen anbefaler det og andre ikke min jordmor har ikke nevnt det..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Er noe av det dummeste jeg har hørt!! Jeg syntes det tar helt av fra produsenter som lover oljer for ditt og datt, og folk som mener noe slikt har effekt. Hva gjorde folk før i tiden? Har heller tro på å "holde igjen" et par rier under selve fødselen, for å unngå rifter. Får man det, så får man det! .. Har ikke prøvd det før noen av mine fødsler, og kommer ikke til å gjøre det nå heller!!
Er noe av det dummeste jeg har hørt!! Jeg syntes det tar helt av fra produsenter som lover oljer for ditt og datt, og folk som mener noe slikt har effekt. Hva gjorde folk før i tiden? Har heller tro på å "holde igjen" et par rier under selve fødselen, for å unngå rifter. Får man det, så får man det! .. Har ikke prøvd det før noen av mine fødsler, og kommer ikke til å gjøre det nå heller!!