Husk sende frist for gaveringen

Fru+2

Forumet er livet
1 sept nærmer seg, så tenkte det var greit med en påminnelse på sending av gaven

oi, det ja... hva er beløpet vi har blitt enige om da? (Jeg har vært litt fraværende den siste tiden og har sikkert gått glipp av litt info)

Gaven er kjøpt for ei stund sida, men nå minnet du meg på at jeg må lage kort imårra

Men.......jeg velger å ta sjansen på å sende uten sporing altså. Skulle den mot formodning forsvinne, så får jeg heller sende en ny gave.
Jeg sjekka prisen på å sende, og det var 160,-!!!!!!!
Da blir gaven totalt sett dyrere enn det vi bruker på barna i familien.....
Og vi er så blakke at vi går i minus hver måned her nå siden jeg bare har den ene jobben nå.

Lenemor: vi ble enige om 200,- som før

Oi, det var dyr frakt Nøste - jeg må innrømme at jeg kommer til å ha det litt i bakhodet når jeg handler, at det skal gå ned i en av disse boblekonvoluttene som ikke koster all verden. Du er sikker på at du ikke kan sende som brev i stedet for som pakke da, det kan være billigere? Jeg sender forresten også uten sporing, og erstatter heller om den ikke kommer frem... jeg skal sende altså - lover!!

Sendte igår og flottet meg og sendte med sporing. Det bruker jeg faktisk ikke å gjøre, men det bruker å gå bra lell.
Sendte i sånn liten smert-post-eske. Den kostet 130. Ellers er det en meget forventningsfull gutt her i huset som har bursdag imorgen. Han instruerte oss idag i hvordan vi skulle synge bursdagssang for ham og at vi måtte huske på bursdagstoget på bordet.
Slutt med overraskelser her altså. agendaen er fastlagt!

Jeg tenkte at jeg skulle sende det i en boblepose med sporing på, men det var like dyrt. Da må man nemlig sende den som Norgespakke, og det koster 160,- uansett str.
Den lille eska med sporing koster 130,- og den nste koster 160,- Og jeg kan ikke ha den lille.
Ufattelig dyrt med porto her i landet!
Jeg prøvde å tenke str. når jeg handlet, men det var ikke så lett når jeg fulgte ønskene  

Går nok helt greit å sende uten sporing jenter.
Porto har blitt veldig dyrt ja.

Pakken vår er på vei

Pakken herfra er kjøpt inn, men håper det går greit at den blir sendt i morgen. Tror ikke jeg klarer å få sendt den i dag:(

Hei

Har vært bortreist så har ikke fått sent. Pakket inn og tas med når jeg skal stå på stand i dag. Rekker ikke selve dagen likeve, den som får fra oss har allerede hatt bursdag..:S Men den som venter på noe godt osv.... (Alannah ble dødsmisunnelig iallefall ;) )

Shit.. Fristen hadde jeg helt glemt.. Pakken ligger klar og venter så jeg LOVER å sende den på mandag! Jeg er superlei meg, men håper at det går bra likevel.. :-)

Må ta meg en tur på butikken med en gang tror jeg... greit med post i butikk

Back
Topp