Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har søkt ja og gruer meg allerede til hun skal begynne i barnehage..... [:(] her blir det allerede fra sugust i år da jeg begynner å jobbe 15. aug. Pappapaermisjonen får gå til lang tilvenning da. Men hun blir jo på samme sted som storebroren da begge blir i småbarnsavdelingen og det er en liten trøst for lille hønemor [:)] Storebroren begynte i barnehage da han var nærmere ett og et halvt år og synes det var akkurat passe tid å starte på! Hadde jeg hatt råd skulle hun vært hjemme til neste høst! [:)]
Skal prøve å få tid til å søke i dag. Prøver å få plass fra januar 2012[:)]
Barnehagen som er nærmest her åpner heldigvis 3 nye avdelinger i januar 2012, så da skal vi prøve å få frøkna inn der,samtidig som jeg har lyst til å bli overflytta fra den bhg jeg jobber i nå til den som er nærmest her.For da blir det 7 avdelinger i den bhg og da blir det såpass stort at det ikke gjør noe å ha snuppa i samme bhg som jeg jobber(bare ikke på samme avd så er det jo greit).[:)]