HUSK! Onsdag er det "ta to betal for 1" på skoringen"!

Sjekka på nettet nå, virker som det bare er noen få utvalgt par :( Håper virkelig de legger til flere, for av de som var der nå, var det bare 2 typer som finns i mini sin skostr... var mest fra str 24 og oppover...
 
Åh, vi har jo nettopp og kjøpt nye -_-

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Jeg som kjøpte både sandaler, joggesko og støvler på fredag :p

Jeg tegnet rundt føttene til lillegutt kvelden før, klipte de ut og tok med i butikken ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
fader å at det er så langt til nærmeste da....... er liksom ett ork å dra til hamar igjen etter middag :p
 
etter å ha rett utvalget selv så gidder jeg rett og slett ikke!
de hadde kun et par sko jeg kunne tenkt meg til snuppa og det blir jo et for lite :eek:


skulle tro de hadde litt mer utvalg!

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Syns nesten det er litt dårlig, på reklamen på tv gir de utrykk for at det er alle barnesko, men er jo bare noen få utvalgte, er jo bare sånn lokkegreie for å få folk til butikken.
 
Hvor kan dere se hvilke sko som er med i kampanjen?

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
ved å gå inn på skoringen.no og barnas dager :)

vil tro du finner mye fint til storebror da de virker litt å ha et greit tilbud ifra str 24 og oppover ;)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
ved å gå inn på skoringen.no og barnas dager :)

vil tro du finner mye fint til storebror da de virker litt å ha et greit tilbud ifra str 24 og oppover ;)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Ja det var en del til ham der ;-)
Frøkna har jo splitter nye joggesko egentlig, og så får hun sandaler til sommeren, drøyer med det siden føttene kan vokse.
Men goretex-skoene til storebror er ikke så pene egentlig, så burde hatt noen penere sko.

Får se hva jeg gjør ;-)
Har egentlig ikke penger til det :p

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Såg i reklamen at det gjaldt tom lørdag denne uken:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp