Husk mat og drikke jenter :)

Stine_marie

Venter nr. 1 :)
Flere her som sliter med varmen? Sånn har jeg det i alle fall.. Det ble faktisk så ille at jeg besvimte på legekontoret her om dagen og ble sykmeldt ut denne uken! Legen min sa det er ganske vanlig når man er gravid og det er så varmt, for kroppen klarer ikke temperaturreguleringen på samme måte. Hun anbefalte skyggen, og å spise og drikke lite, men ofte :) spesielt er det viktig med drikke! Pass på dere selv i varmen jenter! Brunfargen får komme en annen gang for min del :p

Jeg klarer bare IKKE å sitte i sola :P I går var vi på stranda, klarte kun å sole meg da jeg lå i en badering i havet ;)

Jeg er en varm person fra før av, skydd sola siden jeg var lita jente. Nå som jeg har en varmeovn på magen er det fullstendig uaktuelt :)

Jeg MÅ drikke mye, svetter som en gris og har forstoppelse.....

Huff,besvime er ikke noe særlig:(

Jeg plages ikke av varmen, vanligvis kan jeg ligge i solen i timesvis...Nå gjør jeg ikke det i like stor grad da selvsagt. Men når jeg er ute i solen passer jeg på å avkjøle meg inne regelmessig og har også rikelig med vann med meg ut!

Eneste her er at jeg ikke har den enorme matlysten jeg normalt har, dermed må jeg tvinge meg selv til å spise:P Man mister jo matysten mer i varmen.

Jeg plages veldig av varmen i år. Svimmel, kvalm, mangler matlyst, hodepine, slapp og føler meg nesten syk. Sitter inne foran vifta hele dagen, 10 minutter i sola og jeg går i bakken. Drikker og drikker og drikker uten at det hjelper nevneverdig, og jeg drikker bare vann faktisk. Truer i meg mat fire ganger om dagen, mer får jeg bare ikke ned.

Her går det bra i varmen så lenge jeg har mye drikke og tilgang på litt pauser i skyggen :-)

Sendt fra mobilen.

Sliter også med varmen! Var redd eg sku besvime på badet i går... Kroppen var heilt i ulage, feberfølelse og kvalm.. Men etter litt sjokolade og vatn så var eg ok igjen :) Men fekk ein støkk! Så har alltid vannflaska i nærheten no ;)

Dette innlegget kunne ikke kommet på en bedre tid!!
Stod akkurat i dusjen og tenkte at nå må jeg ringe legen!! Måtte til slutt sette meg ned inni dusjen og spyle meg selv med iskaldt vann.. burde ha tenkt meg om før jeg begynte og male utvendig midt i solsteika tror jeg!!! Nei nå er det nok.. prøve og lade opp til en hyggelig fredagskveld med familien på natt åpent :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dette innlegget kunne ikke kommet på en bedre tid!!
Stod akkurat i dusjen og tenkte at nå må jeg ringe legen!! Måtte til slutt sette meg ned inni dusjen og spyle meg selv med iskaldt vann.. burde ha tenkt meg om før jeg begynte og male utvendig midt i solsteika tror jeg!!! Nei nå er det nok.. prøve og lade opp til en hyggelig fredagskveld med familien på natt åpent :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Uff da, det hørtes ikke bra ut!! Får håpe det hjalp med kaldt vann da :) pass på deg selv :)

Back
Topp