HUSK AT FRIST...

bergfrue

Forumet er livet
VIP
FOR Å SENDE HEMMELIG-VENN-GAVEN ER OM TO UKER; 15.FEBRUAR!!

VIL IKKE HA NOE TULL SLIK SOM SIST GANG ;)

KOS DERE PÅ SHOPPING!

ORIGINAL: Neah

ORIGINAL: Faerytale

har kjøpt den men har bare ikke fått sendt den enda tenkt æ sku prøv å få det et i dag eller i mårra:D[;)] får sjå når æ får tid for ska på sein vakt i dag og tilivakt i mårra[:D]

takk for påminnlese[;)] Skal ut å kjøpe imorgen[:)]

Meg å snuppa har kost oss masse i dag mens me handla t den hemmelige vennen vår[:)][:)]

hehe, jeg var så flink at jeg kjøpte gaven dagen etter at jeg fikk tildelt min hemmelige venn. Men har fotsatt ikke somla meg til å sende gaven. så nå kjører jeg rundt med pakken i bilen sånn at jeg kanskje husker å sende den en dag snart. skulle hatt et spark i rævva siden jeg er så distre[8|][X(]

ORIGINAL: Rapunsel

hehe, jeg var så flink at jeg kjøpte gaven dagen etter at jeg fikk tildelt min hemmelige venn. Men har fotsatt ikke somla meg til å sende gaven. så nå kjører jeg rundt med pakken i bilen sånn at jeg kanskje husker å sende den en dag snart. skulle hatt et spark i rævva siden jeg er så distre[8|][X(]

Kan virkelig ikke skjønne at vi ikke er sjelevenner??[8D]

*dytt*

Min er også innkjøpt, og står pent og pyntelig innpakket oppå tv-benken sammen med alt annet jeg skal huske å gjøre [8D]
Mangler å fikse kort med hint da, men bare det er gjort skal jeg prøve å få den med meg på Posten og [;)]

Back
Topp