Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De anbefaler vel egentlig fra tre mnd før positiv test. Jeg kommer til å ta hele dette sv.skapet (også, som sist), selv om retningslinjene sier til uke 12. Folat kan redusere sjansen både for morkakeløsning og sv.skapsforgiftning.VenterpåFrøkna skrev:
nå lurer jeg skikkelig på om jeg tar feil tabeletter- de jeg tar var noen jeg fikk hos hu på apoteket- og de er veldig små.... ?Lykka skrev:
**tvilling85** skrev:
nå lurer jeg skikkelig på om jeg tar feil tabeletter- de jeg tar var noen jeg fikk hos hu på apoteket- og de er veldig små.... ?Lykka skrev:
Det er ren folat. De folat pillene som kommer i den Gravid esken som inneholder alt man bør ta, de smaker pyton og er store i forhold til de søte små :p
Lykka skrev:
**tvilling85** skrev:
Det er ren folat. De folat pillene som kommer i den Gravid esken som inneholder alt man bør ta, de smaker pyton og er store i forhold til de søte små :p
Takk.. men må spørre dumt spørsmål igjen.. gravid esken? er d egne tilskudd av folat for gravide?