I natt skal klokken stilles en time tilbake, så dere som fremdeles har klokker som skal stilles må gjøre det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke like lett å stille barna, neiÅåå neidet er den "kjipe" veien nå, ihvertfall om man har barn
selv etter like mange timer søvn, så føles det alltid like kjipt å se på klokken at den er 1time mindre enn normal stå-opp tid
![]()
Storebror er også slik, ikke så tidlig som 5 da (somregel), men en gang mellom 5.30 og 6 er normalen. Denne uken derimot har han våknet mellom 6.30 og 7 så krysser fingrene for at det kan holde seg til i morgenÅåh neeei. Kjenner jeg gruer meg litt siden jeg har barn som våkner sykt tidlig
Vi snakker 5:00. Ser for meg at morgendagen kan bli lang hvis hun skal starte dagen 4![]()
Får ekstra mye ut av dagen daÅåh neeei. Kjenner jeg gruer meg litt siden jeg har barn som våkner sykt tidlig
Vi snakker 5:00. Ser for meg at morgendagen kan bli lang hvis hun skal starte dagen 4![]()
Ser for meg at morgendagen kan starte tidlig hos ossStorebror er også slik, ikke så tidlig som 5 da (somregel), men en gang mellom 5.30 og 6 er normalen. Denne uken derimot har han våknet mellom 6.30 og 7 så krysser fingrene for at det kan holde seg til i morgen![]()
Hehe når folk står opp så skal hun ha første luren sinFår ekstra mye ut av dagen da![]()
Neida, ser at den er tøff
Ser for meg at morgendagen kan starte tidlig hos oss![]()
Haha godt vi ikke er alene om å stå opp tidligDet gjør den nok her og, han er vant til at vi står opp 5.30 i ukedagene og sover som regel ikke lenger i helgene. Så ny tid kan nok si 4.30, men da vil jeg tippe på at han er klar for første lur innen kl 6.30 Haha![]()
Haha godt vi ikke er alene om å stå opp tidligrene jetlaget bare å stille klokka
![]()