Husk å stille klokken i natt

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
I natt skal klokken stilles en time tilbake, så dere som fremdeles har klokker som skal stilles må gjøre det

Jeg venter til i morgen, og stiller de som ikke har stilt seg. For jeg husker aldri helt hvilke som gjør det (mobilen gjør. Pc'n tror jeg. Skritttelleren om jeg sync'er mot mobil. Micro gjør ikke. Men bilen er jeg usikker på. Værstasjonen gjør ikke, og klokka til eldstemann.)

Var visst ikke så usikker likevel. Klokka til eldstemann er fasiten da, analog klokke. Den vet vi at ikke er stilt

Ååå nei :( det er den "kjipe" veien nå, ihvertfall om man har barn:p selv etter like mange timer søvn, så føles det alltid like kjipt å se på klokken at den er 1time mindre enn normal stå-opp tid:p

Stiller alltid klokken etter jeg har stått opp. Mobilen ordner selv, så er bare klokken i stuen.

Her stiller alt bortsett fra klokka til eldste seg selv, den tar jeg i morgen.

Hater å snu en time tilbake :(
Mobilen gjør det automatisk :)
Legger barna litt senere i dag og fremover ,og krysser fingrene for at det hjelper på morgen :)

Hater dette her. Skjønner ikke at vi ikke bare kan gjøre som Russland og kutte ut hele sommertiden. :( er det noen partier som har det på programmet tro? :rolleyes:

Ååh neeei. Kjenner jeg gruer meg litt siden jeg har barn som våkner sykt tidlig :o
Vi snakker 5:00. Ser for meg at morgendagen kan bli lang hvis hun skal starte dagen 4 :rolleyes:

Ååh neeei. Kjenner jeg gruer meg litt siden jeg har barn som våkner sykt tidlig :o
Vi snakker 5:00. Ser for meg at morgendagen kan bli lang hvis hun skal starte dagen 4 :rolleyes:
Storebror er også slik, ikke så tidlig som 5 da (somregel), men en gang mellom 5.30 og 6 er normalen. Denne uken derimot har han våknet mellom 6.30 og 7 så krysser fingrene for at det kan holde seg til i morgen:-)

Storebror er også slik, ikke så tidlig som 5 da (somregel), men en gang mellom 5.30 og 6 er normalen. Denne uken derimot har han våknet mellom 6.30 og 7 så krysser fingrene for at det kan holde seg til i morgen:-)
Ser for meg at morgendagen kan starte tidlig hos oss :p

Takk for påminnelsen men lettere når mobilen har begynt å huske slike ting;)

Ser for meg at morgendagen kan starte tidlig hos oss :p

Det gjør den nok her og, han er vant til at vi står opp 5.30 i ukedagene og sover som regel ikke lenger i helgene. Så ny tid kan nok si 4.30, men da vil jeg tippe på at han er klar for første lur innen kl 6.30 Haha :P

Det gjør den nok her og, han er vant til at vi står opp 5.30 i ukedagene og sover som regel ikke lenger i helgene. Så ny tid kan nok si 4.30, men da vil jeg tippe på at han er klar for første lur innen kl 6.30 Haha :P
Haha godt vi ikke er alene om å stå opp tidlig :p rene jetlaget bare å stille klokka :p

Haha godt vi ikke er alene om å stå opp tidlig :p rene jetlaget bare å stille klokka :p

Det å stille klokka pleier ikke å være noe problem altså, så blir nok bare litt tidlig i morra og det er det :P men da setter man på løvenes konge, og lar småen få lov te å vekke søstra han ikke lenger hører når jeg sier nei Haha

Back
Topp