Husjakt er vanskelig...

Sebrastriper

Elsker forumet
Vi er på husjakt nå, har vært å sett på 2 hus og lagt inn bud på begge, men siden vi har begrenset med penger å kjøpe hus for, så har budene gått over vår maxgrense nesten meg en gang!

Så utrolig typisk oss at de husene vi vil ha er det mange andre som også vil ha, og de husene som ikke har blitt solgt enda og vi kunne tenkt oss er altfor dyre for oss!

Men vi får krysse fingrene for at det dukker opp et småbruk i vår prisklasse som passer perfekt for oss og som andre ikke vil ha

Hvor er det dere titter hen?
Spennede med husjakt. Elsker det selv:) Nesten kjipt å vite at jeg mest sannsynlig ikke skal på husjakt noe mer (hvis livet går som planlagt).

Håper dere finner drømmestedet til drømmeprisen!
Skal dere kjøpe noe for å pusse opp eller noe som er "ferdig"?

Vi kikker nærområdet her vi bor, ei bygd i Hedmark!

Vi har ikke økonomi til å kjøpe noe som er helt ferdig, så vi er på jakt etter noe som trenger oppgradering, men helst ikke totalrenovering!

Den overskriften kan jeg signere på det sterkeste..
Vi har holdt på siden påska i fjor *lei* Er ikke mangel på hus, er bare vi som er så utrolig sære..

Lykke til og håper dere får napp snart.

Hælledussan skrev:
Den overskriften kan jeg signere på det sterkeste..
Vi har holdt på siden påska i fjor *lei* Er ikke mangel på hus, er bare vi som er så utrolig sære..

Lykke til og håper dere får napp snart.

Oii, det var lenge ja! Håper dere finner noe som er perfekt for dere snart

mhm. vi kjøpte heller tomt!:p fant ut det ble like billig å bygge selv! :) Men så har jeg snekkermann og vi har gjort alt selv ;)

Her gikk alt veldig fort.. Vi fant drømmehuset helt plutselig! Totalrenovering, men er slik at det går an å bo her! 

Vi har vært på husjakt i evigheter, og i går slo vi til og vant bud på et hus vi så på dagen før!

Pga. rominndeling og plassmangel i 2.etg la vi det fra oss (jeg kastet tilogmed prospektet i søppla), men så begynnte vi å tenke litt rundt.. "Hvis vi gjør sånn og sånn.. Får bygge på en ekstra kvist.. Flytter alle vegger.. Får inn en arkitekt.. Blabla".

Heldigvis tenkte vi litt lengre enn de andre som var på visningen og var de eneste som bydde, fikk det for 300k under antydning - ikke vanlig her i Stavanger, så vi er kjempe fornøyde!

Lykke til videre med husjakt, plutselig en dag "smeller det"!

trudepude_ skrev:
Vi har vært på husjakt i evigheter, og i går slo vi til og vant bud på et hus vi så på dagen før!

Pga. rominndeling og plassmangel i 2.etg la vi det fra oss (jeg kastet tilogmed prospektet i søppla), men så begynnte vi å tenke litt rundt.. "Hvis vi gjør sånn og sånn.. Får bygge på en ekstra kvist.. Flytter alle vegger.. Får inn en arkitekt.. Blabla".

Heldigvis tenkte vi litt lengre enn de andre som var på visningen og var de eneste som bydde, fikk det for 300k under antydning - ikke vanlig her i Stavanger, så vi er kjempe fornøyde!

Lykke til videre med husjakt, plutselig en dag "smeller det"!

Grattis med huskjøp! Kjempe flott å få det så mye under pris også!

Curlysuee skrev:
mhm. vi kjøpte heller tomt!:p fant ut det ble like billig å bygge selv! :) Men så har jeg snekkermann og vi har gjort alt selv ;)

Skulle gjerne bygd helt nytt! Men jeg får ikke tomt, nytt hus, garasje og uthus/låve for 1,5 mill, da må vi nok kjøpe noe brukt!

Back
Topp