Hushjelp.

Sofie.

Forumet er livet
Dåkker som har hushjelp/vaskehjelp til å vaske huset deres, koffør har dåkk det? Og kor mye betal du pr gang/mnd? E e nysgjerrig da e sjøl vurder det, pga kroniske sykdommer som tapper meg for energi og ikke er så gunstig for helsa mi. Har mann og 1 barn. Bor i ei lita leilighet nå så e klarer å vaske den men på sikt ska vi flytte til et større hus.

Siden du er kronisk syk.. har du skjekket om du har krav på noe gjennom nav/kommunen?

Vi har vaskehjelp, betaler 550kr timen gjennom byrå:)
Vi har stort hus, liker å ha det rent..men litt late på den fronten begge to..derfor :)

Betaler 500 kr pr gang. Da bruker ho ca 3,5 timer.
Bruker det fordi jeg har store ryggsmerter og leddgikt. Hver 14 dag.

Fordi mannen ikke kan gjøre rent og vi har for stor bolig til at jeg kan ta meg av all rengjøring (i tillegg til alt annet :p). Betaler 500 per gang, da bruker hun ca 3 timer.

Fordi samboer har en ødelagt skulder og gått og ventet på operasjon i 1,5 år. Ingen hjelp til gulvvask, snømåking, gressklipping osv fra han. I tillegg er han mye sliten pga søvnmangel pga smerter. Klarer jo alt selv, men vi har økonomi til at jeg slipper å være "alenemor" med alt husarbeid alene. Skal ha en ny baby snart og ser fram til å ikke måtte ta alt husarbeidet med søvnmangel.

Hun støvsuger og vasker alle gulv, tørker støv og vasker badet en gang i uken. Bruker ca 3 timer og betaler 150kr timen.

Betaler 500kr gangen. Hun bruker ca 3 timer. Har hver 14.dag:-)

Begynte da jeg var gravid.. Egentlig bare fordi det er deilig og komme hjem til rent hus:-) Fint og kunne bruke tiden med barna og mannen i stedet for.

Back
Topp