Husfar*?

*MIRIAM*

Elsker forumet
[:)]Nå sitter mannen på gulvet og klipper gardinene sånn at de passer til stuen og stryker dem fine. Det er gode mannen det. Kjøpte dem på Ikea. De var 3 m lange. Trenger kanskje 1.80 lengde.

Er han ikke flink.

Måtte bare skryte litt av ham. [:)]

Her i huset er det faktisk mannen min også som styrer med gardine[:D]
Jeg ligger langt unna...........[8|], må ærlig innrømme at jeg ikke er så særlig flink til sånt!!![8|][8|]
Samme med dekorering i huset, det er pappas arbeid som han sier[:D]

oi, så heldig du er [:)]. Fint dem lærer seg litt husfar-gjøremål [;)].

Det får'n si.. kjempe flink er han!! Tror virkelig ikke at gubben her hadde gjort det altså.

[:)]For en supermann du har. Blir misunnelig[:)]

Så flink han er, gjør virkelig jobben sin han da[:D]

Flinke han er da [:D]

å så flink en mann du har da[:)]

Ja...godt dem hjelper til[:)] Ifjor vår, sydde Kim på en sølje som datt av bunaden min faktisk..det har vi bilde av[:D]

så flink mann du har da[:)]

Selvfølgelig er han kjempeflink... Så heldig du er at han hjelper deg.

så fint at han hjelper til da[:)]

I fjor var mannen min hjemme et par uker (skulle begynne i ny jobb), og skulle være "husfar" mens jeg var på skolen. En dag kom jeg hjem og han hadde hengt opp gardiner i stua. Var kjempekoselig det, men han hadde hengt et av fagene opp feil vei - altså med vrangen inn... (mønstervevet gardin). Kunne jo ikke si noe om det, for det hadde vel tatt fra han lysten til å gjøre noe i hjemmet for en god stund, så jeg levde med gardinene sånn en stund...[;)][:D]

WOW, for en flink mann!!!!!!

Skal ikke klage for mye på ham nei. Utrolig stolt av ham.
Han er virkelig en skikkelig go'mann.

Så flink mann! Min kunne ike brydd seg mindre om gardiner tror jeg.[:D] Men han liker at jeg stuller og steller med det da, han bare skjønner ikke hvorfor jeg har lyst til å bytte innimellom...hva er vitsen med det når man har noe som funker liksom?

M

Back
Topp