Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
[:)]Nå sitter mannen på gulvet og klipper gardinene sånn at de passer til stuen og stryker dem fine. Det er gode mannen det. Kjøpte dem på Ikea. De var 3 m lange. Trenger kanskje 1.80 lengde.
Her i huset er det faktisk mannen min også som styrer med gardine[:D]
Jeg ligger langt unna...........[8|], må ærlig innrømme at jeg ikke er så særlig flink til sånt!!![8|][8|]
Samme med dekorering i huset, det er pappas arbeid som han sier[:D]
I fjor var mannen min hjemme et par uker (skulle begynne i ny jobb), og skulle være "husfar" mens jeg var på skolen. En dag kom jeg hjem og han hadde hengt opp gardiner i stua. Var kjempekoselig det, men han hadde hengt et av fagene opp feil vei - altså med vrangen inn... (mønstervevet gardin). Kunne jo ikke si noe om det, for det hadde vel tatt fra han lysten til å gjøre noe i hjemmet for en god stund, så jeg levde med gardinene sånn en stund...[;)][:D]
Så flink mann! Min kunne ike brydd seg mindre om gardiner tror jeg.[:D] Men han liker at jeg stuller og steller med det da, han bare skjønner ikke hvorfor jeg har lyst til å bytte innimellom...hva er vitsen med det når man har noe som funker liksom?