Huset

everonic

Elsker forumet
Endelig kom det vi ventet på, nemlig huset vi har kjøpt.Skulle egentlig kje overta før 4 April,men gledes nyheten var at vi kan få nøkkelen allerede i morgen.HURRA,måtte bare få ut litt glede her [:D]  Go helg alle sammen :-)

www.elseveronica.piczo.com (velkommen innom oss)

Gratulerer med nytt hus

Tusen hjertelig takk [:D]

Grattis!! Så spennende!! [:)]

Det braker snart løs på vestlandt ja :-) hehe,i morgen går vi til pers [;)]

gratulerer med huset,nydelig utsikt[:)]

God helge [:)] gratulerer med nyt hus

Gratulerer sååå mye med nytt hus!
Vet godt hvordan du har det!! vi bygde helt nytt for snart ett år siden og det er fremdeles like moro!!!
Lykke til!!!!

Gratulerer med nytt hus, vet nøyaktig kor godt det føles.
Vi kjøpte hus i november og vi skal å flytte inn snart.
Har pussa opp hele huset ( med barnerom og det hele[:D])
Vi har det godt [;)]

[:D] Tusen takk for alle gratulasjoner . Her sitter eg å venter på at gubben ska komme hjem fra skogen så eg kan få komme meg inn i huset å gasse meg litt me å male lister til taket på kjøkkenet....Fikk nøkkelen halv 11 i dag,åååå eg e despo....hehe [:)] Dette e en fantastisk følese altså,endelig etter 10 år me leige av leiligheter ska eg få noe som blir mitt, og vårt

Gratulerer så masse !!! Så kjekt det blir med et helt hus[:)][:)][:)] Masse å glede seg til der ja!

*Vil også ha hus en gang*.........

Du kommer nok tl å få det du og me tiden,eg har bestandig trodd at eg måtte leie hele livet ut,men der tok eg sannelig feil gitt :-) Har prøvd i litt over 1 år me å kjøpe hus,og no fikk vi det endelig :-) Lykke til

Mvh www.elseveronica.piczo.com

Back
Topp