Huset vårt nå *bilder*

lenemor

Forumet er livet
En liten oppdatering fra huset vårt - bildene ble tatt i går

Rommet til Johanna - under skråtaket kommer nok senga, veggen hun lener seg mot får skyvedørsgarderobe, og vinduet på det tredje bildet gir utsikt ut mot fjorden og ned i spisestua og stua (innvendig vindu ja)

Litt bildetekst her - rommet til August ligger vegg i vegg med Johannas (bak veggen hun lener seg mot). Det høye bildet er tatt fra loftstua og ut mot det som skal bli vinduer. Bildet nederst er gårsdagens utsikt, med deilig vårsol!!

Åååååååh!! Så GØY! Jeg er kjempemisunnelig på huset deres lenemor!! [:D]
Må føles utrolig deilig at det begynner på bli et HUS..! [:)]

Ser kjempe bra ut!! Gleder meg til å se når det er ferdig[:)]

Så gøy!! Når regner dere med å flytte inn? Syns ikke det er så lenge siden du viste bilde av tomta jeg[:-][:D]!

Så flott det blir[:D] Er det vindu fra Johanna sitt rom ut mot stua? Så stilig isåfall[:)] Gleder meg veldig til å se det ferdige resultatet etterhvert!!

Så fint det blir,morro når man begynner å få farge på veggene.

det er bilde fra rommet til Johanna ut i stua ja - og på andre siden av loftstua er det et likt vindu ut fra badet ned i stua (men ikke et hvor man kan se dusjen eller noe altså [;)]

Vi har bestilt kjøkken for montering i april, om alt går etter planen fremover blir det flytting i mai - hjelpes, det går fort!! I morgen er det møte med dem som vil kjøpe huset vårt - spennende å se hva slags bud de kommer med!

Oii.. Her har det formet seg, så gøy å se [;)][:D]. Blir spennende å se det helt ferdig. Ikke lenge til mai nei [;)][:)]

Så bra det blir! Da inviterer dere på innflyttingsfest på forsommeren altså?

Wow - her går det fort. Det ser veldig flott ut! Og den nydelige utsikten[:)]

Wooow, så fint det blir [:D]
Og skikkelig stilig med vinduet til Johanna inne, det har jeg aldri sett før [:D]

Mai er ikke lenge til[:)], Så føst nå de stilige vindu til Johanna ut i stua.
Utorlig stilig hus dere får og ikke minst nydelig utsikt. drøme drøme
Ja det er noe annet en hogset sin utsikt.[;)]

Back
Topp