"huset" med bilder i barnehagen

vw*engel

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
sitter å plukker ut bilder...
(jadda, jeg jobber jo bare i barnehage, og er heeeelt grønn på dette...)

tenkte å slenge med bilder av oss, og besteforeldre...
hadde dere tatt med fler?

ellie har bare et sett med tante og onkel... og 3 søskenbarn...
lurer på om jeg skal ta med av dem å...

er ikke det ment som bilder av foreldre, evnt. søsken eller andre som bor i huset og kjæledyr???? var sånn de gjorde de i en barnehage jeg jobbet i før

Vi fikk beskjed om å ta med av de barnet hadde et nært forhold til. Det ble da alle besteforeldre og alle tanter og onkler. Vi brukte bilder fra dåpen da, hvor alle besteforeldrene var på ett bilde og tante og onkler på ett. Så det ikke ble så fryktelig mange bilder mener jeg [:)]

Her er det snakk om oss som bor i huset.
Mamma, pappa og mini blir det her da, for ingen søsken og ingen kjæledyr.

jeg ville svart ei mor i barnehagen, at huset kan romme de barnet har nært...
skal jeg sende med bilder av hybelkaninene våre kanskje?? [8D]

ORIGINAL: vw*engel

jeg ville svart ei mor i barnehagen, at huset kan romme de barnet har nært...
skal jeg sende med bilder av hybelkaninene våre kanskje?? [8D]

Hehehe!
Det vil jeg gjort[8D]

Det er sikkert forskjell fra barnehage til barnehage.
Ingen av de andre husene i barnehagen inneholder noe annet enn de som bor i samme hus som barnet så.
DA blir det slik i mini sitt hus også.
Venter forresten på de bildene. Fremkalte forrige helg[:)]

åå, det må jeg huske å ta med, vi har plenty besteforeldre så oldeforeldrene blir nok ikke med![8D

hadde tatt med bilder av de som Ellie er nærmest, her kan vi ikke ta med søskenbarna for det er for mange!
men tanteungen min hadde med bilde av bikkja mi og meg i sitt hus for vi er veldig nære og hun hadde ingen søsken![;)]

Vi har bare familiebilde vi..
Men vi har ikke noe "hus"...
De har en stor ramme, kanskje 1m*1m som står i lav høyde med bilde av alle barna sine familier som barna selv kan gå og se og ta på...

Oj, der sa du noe. Det må jeg huske å gjøre snart! [8D]

Her limer jeg kun på bilder av oss 4 som bor i huset. Ser alle de andre i bhg vår også gjør det slik.
Har egentlig aldri tenkt tanken på å ta med besteforeldre, osv..

Tok med besteforeldre og søsteren til typen..
Gjorde det siden det kan hende at hu henter noen ganger.. Men hu jobber i samme bhg, så de kjenner jo henne da[:)] hehe

vi tok med onkler, tanter og bestemødrene! siden de sstår han ganske nært :)er bare 2 onkler og 1 tante(på samme bilde) + 1 bilde med bestemødrene også oss såklart :)

Bruke alle å lag sånn hus?? har vi hverken hørt nå om i bhg dær Noah går, eiller dær æ jobbe[8D]

å pokker, det må jeg få sendt med tuva og.... sto i månedsbrevet....

Her har ikke ungene søskenbarn enda, og bare 1 onkel, men sist hadde jeg kun oss - ungene og besteforeldra.
Før mini kom til hadde vi hund og da var han med på Tuva sitt hus.

Back
Topp