Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
jepp jepp..dvs vi legg opp itl ein utleige leilig i halve kjelleren..om vi leiger den ut eller i det heile får det får vi bare sjå!! uansett kan det vere greit å ha på sikt når vi vert gamle!!!
kjeller og hovedetasje!! alt på eit plan tanke da[:D] åh gler meg til innflytning uff det er så lenge til
Høres bra ut. Vi har også leieboere, nå har vi vært litt uheldige da.... siden de lager ganske sterk mat så det lukter veldig krydder i hele huset. De er kjempehyggelige men den sterke lukten er et problem... De flytter ut 01 september da[;)] Men det er greit å ha den inntekten!
Vi bygger också hus [:D] Det går framåt med stormsteg, ska lägga tak snart.. Vi har byggt så att vi skal ha utleiedel uppepå garaget. När tror ni att ni ska få flytta in?
Vi hoppas på till jul.. Samboern är tidsoptimist och tror tidigare, men jag säger jul och blir det före så gör det inget [8D]
Hoppas vi är inne i god tid innan babyn!
plata ferdig i rekordfart..skal begynne på veggane enten idag ellr mandag!!..
åh det er lenge til vi kan flytte inn..eg håper rundt påsketider da..men vi får sjå!! skal føde opp i alt det her!![:D]
du er jo veldig heldig som kjem inn til jul da!![;)]
Ja veldig, men som sagt vi har inte sett att jag är inne då [;)] kanske jag är tidsoptimist också?
Svigerfar er tømmermester og han fick bråttom då han hörde att det var barn på gång så kanske det kan gå [;)]
Lycka till med huset!
Tack [:)]
Vi har ritat huset själv men sett litt på ett hus i Hellvikhus katalogen..
Köket har vi köpt i Sverige, Noblessa.
Vi har ett 36m2 stort kök med inbyggt saltvattensakvarium [;)] Det kök vi valt är ett svart högglanskjøkken med kjøkkenøy. Spisedelen har 5,5m högt i tak... Detta kommer att bli mitt absoluta favoritrum! [8D]
Vad har ni för hus?
ha teikna selv vi og! kjøkenet vårt er da berre på lusne 20 kvm i forhold til ditt..[;)]..skal ha nettokjøken frå BYggmakker..tukte det var finast å få tak i heromkring..var inne på tanken med øy da,men slo det frå oss..også skal vi ha kjølehjørne!! praktisk!!![:D]
Vi har enebolig på 230kvm. Utleiedelen er på 30kvm med egen inngang. Den er uten eget soverom. Nå får vi 5500,- i mnd, men vanlig pris er 5000,-inkl. strøm.
oi så mye flott da gitt!!!
jammen er det tidkrevende å gjer det på denne måten som doke valgte det..men kjekt å sysle med!!
i gnangen ,var det fliser eller var det belegg?? eg har mest lyst på belegg som ser ut som fliser/steinheller,emn mannen vil ha fliser pga slitasjen da!!!